poniedziałek, 27 kwietnia 2015

BARWA PERFECT HOUSE


Dzisiaj dla odmiany chciałabym polecić produkty, które umilają porządki w domu. Ilość środków czystości jakie posiadam jest równie spora jak moja kolekcja kosmetyków. Jednak preparaty z linii Perfect House firmy Barwa poza tym, że świetnie działają to jeszcze pięknie wyglądają. Uwielbiam ładne rzeczy. I może to dziwne, ale z takimi ślicznymi opakowaniami sprzątnie staje się dla mnie od razu przyjemniejsze :D

Posiadam Glass płyn do mycia powierzchni szklanych oraz Kitchen płyn do mycia kuchni.
Naprawdę pierwszy raz spotkałam się, żeby płyn nie pozostawiał kompletnie żadnych smug czy zacieków przy myciu okien oraz luster. Do tego ilość potrzebnego płynu do umycia takiej samej powierzchni w przypadku płynu Barwa jest mniejsza. Po zapikowaniu płynu, wystarczą dwa-trzy przetarcia ręcznikiem papierowym i powierzchnia jest sucha oraz oczywiście czysta. Dobrze sprawdza się także przy myciu ram okiennych czy płytek ściennych. Sprawia, że kurz wolniej się osadza. Podobnie jest z płynem do mycia kuchni, który świetnie radzi sobie nawet z zaschniętymi plami czy tłuszczem. Można nim umyć calutką kuchnie od lodówki po kosz na śmieci. Nadaje połysk. Oba produkty są bardzo wydajne i mają ładny zpach. Uważam, że cena jest również atrakcyjna.

Opakowania poza tym, że mają ładny kształt oraz grafikę są też praktyczne. Wykonane są z dobrego materiału. Butelka nie traci swojego kształtu, a farba nie schodzi. Aplikator rozpyla odpowiednią ilość produktu. Nie zacina się i jest porządny (często zdarza się w podobnych produktach, że po kilku przyciśnięciach pompka przestaje działać, tutaj cały czas jest super). Końcówka aplikatora daje możliwość rozpylania płynu w postaci mgiełki lub pianki oraz jej zablokowania.

Jestem bardzo ciekawa pozostałych produktów z tej linii. Półeczka z całą serią takich detergentów wyglądałaby świetnie :P Nawet płyn do mycia naczyć czy podłogi ma również takie ładne opakowanie :) Polecam!











12 komentarzy:

  1. A to mnie teraz nimi zaciekawilas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo :)
    Trzeba będzie wypróbować.
    Pozdrawiam :*
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że Barwa ma tego rodzaju produkty...:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania są naprawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, zaciekawiłaś mnie i kupię na pewno jak gdzies znajdę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne opakowania :)
    u mnie raczej takich produktów w domu mało, stawiam na jakieś wielofunkcyjne płyny

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze mam problem z kurzami. Zetrę półkę, a one zaraz się pojawiają...

    Te mają piękne opakowania :) Co do kuchni - uwielbiam ściereczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych produktów ale już poznałam ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3