sobota, 25 kwietnia 2015

ESSENZA - PEELING KAWITACYJNY


Dzisiaj wpis dotyczący mojej kolejnej wizyty w Essenza Studio Urody. Tym razem przesympatyczna pani kosmetolog Magda zajęła się moją twarzą. Czas na odświeżenie po zimie i chwilę relaksu. Moja skóra twarzy jest bardzo wrażliwa. Z dużą skłonnością do alergii. Mam jeszcze problem z trądzikiem, ale jest to już praktycznie nic w porównaniu do tego co miałam dwa lata temu (po przykrej przygodzie z zastosowaniem kremu Avene). Ze względu na to, że raz na jakiś czas coś mi wyskoczy zostają po tym przebarwienia. Celem wizyty było oczyszczenie twarzy i przygotowanie jej do kolejnych zabiegów. Jakich? Będziecie mogli przeczytać oczywiście już niebawem.

Zaczynamy od demakijażu płynem micelarnym. Następnie pani kosmetolog ocenia stan naszej skóry i przeprowadza wywiad. Omówienie pielęgnacji domowej prowadzonej dotychczas oraz zabiegów, które zostaną wykonane podczas pierwszej wizyty i w ewentualnej przyszłości. Wykluczenie przeciwwskazań. Zabieg, który miałam wykonany to peeling kawitacyjny przy użyciu Skin Master Plus. Polega on na bezbolesnym oczyszczaniu skóry metodą kawitacji (ultradźwięki i woda). Usuwa warstwę rogową naskórka. Bezpośrednio po zabiegu oczyszczona skóra charakteryzuje się dużą przyswajalnością preparatów nawilżających i stymulujących. 
Kolejnym krokiem jest wmasowanie ampułki Pur-Skin firmy Belnatur. Koryguje ona zmiany skórne powstałe w wyniku nadmiernej sekrecji sebum. Preparat reguluje zawartość lipidów w skórze, ogranicza nadprodukcję sebum, wzmacnia naturalną zdolność skóry do samooczyszczania, przywraca właściwy poziom oczyszczenia, wygładza i zmiękcza skórę. Następnie miałam nałożoną maskę algową oczyszczającą AlgoDermique Tea Tree. Która przeznaczona jest do pielęgnacji cery tłustej i trądzikowej. Silnie oczyszcza, dotlenia i odżywia skórę oraz łagodzi podrażnienia. Przez kolejne 10 minut, gdy maska zastyga wykonywany jest masaż. Po ściągnięciu maski nakładany jest lekki, nawilżający krem końcowy, również z serii Pur-Skin. Na koniec omówienie pielęgnacji pozabiegowej.

Po wizycie moja twarz wygląda świeżo, a skóra jest gładziutka. Widoczne jest rozjaśnienie przebarwień. Kosmetyki, które stosuje w domu lepiej się wchłaniają. Polecam!


Na hasło "ROKSI" otrzymacie rabat 10% w Essenza Studio Urody, dotyczy wszystkich zabiegów kosmetycznych, fryzjerstwa oraz masaży klasycznych (rabat nie łączy się z aktualnymi promocjami)!












5 komentarzy:

  1. Marzy mi się ostatnio taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam taki peeling i nie zauważyłam żadnych efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jak ja bym chciała żeby i mną ktoś tak się zajął :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Leżysz, a ktoś Cię pielęgnuję. Ach... Też chcę :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo super, też bym chętnie skorzystała *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3