piątek, 17 kwietnia 2015

LIVE WHAT YOU LOVE - OOTD


Hej ;) Dzisiaj kolejna wiosenna stylizacja, ale tym razem na sportowo. Bluzy stały się moją nową miłością. I to właśnie one przeważają wśród nowości jakie pojawiły się w mojej szafie. Koniecznie muszę polecić Wam bransoletki SHE & HE, które widzieliście już na moim instagramie oraz snapie (r-roksi). Praktycznie się z nimi nie rozstaje. Długo szukałam takich, które będą się fajnie prezentowały i pasowały do większości stylizacji. Te są bardzo dobrze wykonane i super się je nosi.
Cała lista wpisów do przygotowania czeka, a czasu ciągle brak. Mam nadzieję, że wszystko się uspokoi i w najbliższym czasie pojawi się wiele nowych postów na blogu. Teraz zostawiam Was ze zdjęciami, papa :*











 





BLUZA - LITTLE THINGS   SPODNIE - CROPP   SASZETKA - LEGRO 7   BUTY SKECHERS - BONPRIX   BRANSOLETKI - SHE & HE   OKULARY - H&M

Mam dla Was rabat 15% na cały asortyment w sklepie LITTLE THINGS. Kod rabatowy: TNMD6PVD

PAZNOKCIE - STUDIO URODY ESSENZA

Na hasło "ROKSI" otrzymacie rabat 10% w Essenza Studio Urody, dotyczy wszystkich zabiegów kosmetycznych, fryzjerstwa oraz masaży klasycznych (rabat nie łączy się z aktualnymi promocjami)!

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3