poniedziałek, 25 maja 2015

COLLISTAR MASCARA INFINITO - TUSZ DO RZĘS - BUBEL ROKU


 Tusz do rzęs Collistar Infinito to zdecydowanie najgorszy produkt spośród tych jakie miałam okazję używać w pierwszej połowie tego roku.

Wydłuża ładnie, ale główną jego wadą jest to, że pozostawia bardzo dużo grudek na rzęsach oraz je skleja. Przez co efekt jaki otrzymujemy jest nie do przyjęcia. Dałam mu kilka szans i zarówno za pierwszym jak i za dziesiątym razem było tak samo źle. Podrażnia oczy. Opakowanie jak i szczoteczka ok, ale sama formuła tego tuszu czyli to co najważniejsze niestety na duże nie. Do tego cała ta "przyjemność" kosztuje nas niemało bo w regularnej cenie 99 zł.

Ciężko stwierdzić czy ogólnie ten tusz jest tak kiepski czy ja trafiłam na wadliwą sztukę. Mimo wszystko radzę omijać go szerokim łukiem. Czytając opinie na Wizażu od razu widać, że są one bardzo dobre i bardzo złe. Nie ma nic pomiędzy. Więc można go kochać, albo nienawidzić. Ja zdecydowanie należę do tej drugiej grupy.
Produkt ten zakupiłam w Douglasie. Jest to perfumeria, która przyjmuje reklamacje. Reklamowałam już kilka produktów i za każdym razem reklamacje zostały rozpatrzone pozytywnie. Tak samo było z tuszem, otrzymałam zwrot gotówki. Więc jeśli coś Wam nie odpowiada śmiało reklamujcie. Zwłaszcza jeśli Was uczula.
Znacie ten produkt? Czy u Was też się nie sprawdził?





6 komentarzy:

  1. Bardzo eleganckie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam pojęcia, że można reklamować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki drogi, a taki zły :o Fajnie, że przyjmują reklamacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nie lubię gdy tusz pozostawia grudki...
    Dobrze jednak, że udało Ci się go zwrócić.

    OdpowiedzUsuń
  5. szczota wygląda na fajną ale grudy i sklejanie to chyba niepożądany efekt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3