czwartek, 14 maja 2015

MIO - BOOB TUBE + ORAZ WORKOUT WONDER


Dzisiaj zapraszam na recenzję kremów dla kobiet aktywnych Mio. To produkty z gwarancją bezpieczeństwa, ponieważ nie zawierają parabenów, parafiny mikrokrystalicznej, sztucznych substancji zapachowych i barwników.

Niesamowite jak skóra jest świetnie wygładzona już od razu po pierwszym użyciu. Super ujędrnia. Przy regularnym stosowaniu efekt jest naprawdę satysfakcjonujący. Jest to zupełnie coś innego niż po użyciu zwykłych balsamów. Zapach utrzymuje się na skórze. Używałam codziennie po kąpieli. Idealnie sprawdzi się zwłaszcza w okresie wiosna-lato, kiedy to coraz bardziej odkrywamy nasze dekolty.

Używałam tego produktu głównie w momencie gdy bolała mnie noga po bieganiu. Świetnie zmniejsza napięcie i ból. Niweluje stany zapalne. Nie lubię w tego typu produktach efektu chłodzenia (przeważnie z tego powodu zmywałam takie produkty zaraz po nałożeniu). Tutaj ten efekt po raz pierwszy jest bardzo przyjemny i delikatny. Do tego ma ładny zapach. Spokojnie radzi sobie z większymi problemami. Używałam go również po bieganiu czy ćwiczeniach. 

Produkty te są skuteczne. Mają ładne, porządne i praktyczne opakowania. Bardzo przyjemne, delikatne zapachy. Są bardzo wydajne. Odpowiednia konsystencja sprawia, że potrzebujemy bardzo mało kremu podczas jednej aplikacji. Bardzo szybko się wchłaniają i nie pozostawiają tłustej warstwy. Polecam! Jestem ciekawa innych produktów z tej firmy ;)











2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3