piątek, 16 czerwca 2017

PERFUMY IDEALNE DO TOREBKI NA LATO


Mała buteleczka perfum to obowiązkowy element w kobiecej torebce. Zwłaszcza latem sięgamy po nie najczęściej. Perfumy Nicole znam już od długiego czasu i lubię za to, że kryją się w poręcznych flakonikach idealnych do torebki. Do tego do wyboru mamy, aż dwieście kompozycji. Poza dużą gamą zapachów możemy także wybrać różną pojemność. Znajdziecie je w sklepie online Nicole.
Są to odpowiedniki znanych perfum - cała lista jest dostępna <tutaj>.

Tym razem wybrałam zapachy o numerach 004, 092, 179, 182, 197, 200.
Cała piątka jest naprawdę ładna. Moimi faworytami są 179 oraz 200. Zapachy są dość delikatne, nie duszą i nie drażnią. Długo utrzymują się na skórze i są wydajne. Przy wyborze spokojnie można się sugerować listą, którą podałam powyżej ponieważ faktycznie są podobne. Ceny są bardzo przystępne. Małe pojemności są również świetnym rozwiązaniem dla osób, które tak jak ja lubią mieć duży wybór i codziennie sięgać po inny zapach. 

Ja jestem zadowolona i zdecydowaniem Wam polecam. Sama z pewnością skuszę się na powiększenie swojej kolekcji o kolejne zapachy. 
Jakie perfumy są obecnie waszymi ulubionym? Znacie produkty Nicole?








11 komentarzy:

  1. Buteleczki rzeczywiście niezwykle poręczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne do każdej torebki, nawet najmniejszej ;)

      Usuń
  2. też je bardzo lubię, szczególnie te mini buteleczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne takie mini perfumy ;) chyba się skusze na takie

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jakieś zapachy Nicole, ale w innych butelkach i naprawdę dobrze odpowiadały zapachom - oryginałom :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam w swojej kolekcji jeszcze inne buteleczki ;)

      Usuń
  5. o produktach Nicole wiele już czytałam, ale jeszcze nie miałam okazji wypróować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3