niedziela, 25 grudnia 2011

RECENZJE - WSPÓŁPRACA Z RELAX ŻYCIA


Hej. Dzisiaj mam dla Was recenzje produktów, które otrzymałam od sklepu internetowego Relax Życia.





-tester C-clinic Maska do włosów
Tego produktu starczyło mi na jeden raz(maski było ok 1/3 opakowania) - włosy mam do ramion.
Maska działa bardzo dobrze. Włosy dobrze się rozczesywały, były lśniące i wygładzone. Ma bardzo ładny zapach, który utrzymuje się na włosach. Jej jedyną wadą jest to, że podczas nakładania i zmywania trzeba się nieźle upaćkać. Jednak zdecydowanie jest tego warta. Podczas dłuższego stosowania na pewno można dostrzec jej jeszcze lepsze działanie. Ja i po jednym razie jestem z tego produktu zadowolona i polecam go wszystkim fanką wszelkich maseczek do włosów:)

"Maska do włosów bogata w minerały z Morza Martwego, witaminę B5, która ma za zadanie poprawic pigmentację i stan włosów. Maska została wzbogacona o wyciąg z aloesu w celu poprawy kondycji skóry głowy i odżywieniu włosów uszkodzonych przez częste używanie suszarki, kontakt z chlorowaną wodą, częste farbowanie, itp. Po użyciu maski włosy sa czyste, lśniące i odżywione. Specjalna formuła maski pomaga w walce z łupieżem."





Wygładza oraz daje poczucie świeżości. Zapach znakomicie relaxuje. Wspomaga proces pedicure.




-próbka C-Butter Raspberry Masło do ciała
Masło ma bardzo ładny zapach, który długo utrzymuje się na skórze. Świetnie nawilża, skóra staje się jedwabiście gładka.
















-próbka C-derm - Krem do twarzy na dzień
Dobrze nawilża. Ma ładny delikatny zapach i dobrze się rozprowadza.

"Krem na dzień, który łączy w sobie wiele wspaniałych składników takich jak: witamina E, żel z aloesu oraz unikalną formułę odżywczo-nawilżającą. Preparat nasz chroni skórę przed uszkodzeniem jej przez promieniowanie UVA & UVB a także zabezpiecza przed szkodliwymi czynnikami atmosferycznymi. Krem zapewnia optymalną ochronę skóry przed działaniem promieni słonecznych SPF6. Krem nie jest przeznaczony do opalania."


To by było na tyle. Ponieważ produkty te nie były w pełnowartościowych opakowaniach nie jestem w stanie ocenić opakowania i trudno mi określić wydajność produktu. Mimo to cieszę się, że miałam możliwość zapoznania się z tymi kosmetykami przynajmniej w takiej formie i jestem z nich naprawdę zadowolona.
Wszystkich zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu Relax Życia oraz na zakupy.

"RELAX ŻYCIA to dystrybutor naturalnych kosmetyków z Morza Martwego nie testowanych na zwierzętach firmy Universal Labs LTD z Jordanii."

Bardzo dziękuje firmie Relax Życia za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3