czwartek, 29 grudnia 2011

TAG: 5 noworocznych postanowień kosmetycznych



Zostałam otagowana przez Magdę(blizniaczka09). Dziękuję:)

Zasady:
1
.Podaj kto cię otagował
2 Wymień 5 postanowien noworocznych dotyczących kosmetyków
3 Nominuj 5 kolejnych bloggerek i daj im znać


Moje postanowienia:
1.
Częściej stosować maseczki zarówno te na twarz jak i włosy.
2.Zużyć chociaż 1/4 perfum, które stoją na toaletce zanim wzbogacę się o kolejne.
3.Używać balsamów regularnie tak aby zużyć chociaż jedno opakowanie do końca zanim kupie kolejne.
4.Zużyć przynajmniej jeden balsam do ust do końca zanim kupie kolejny.
5.Zużyć wszystkie próbki, które uzbierałam do tej pory...

Nominuje:



Urban Warrior

8 komentarzy:

  1. Ja z zużywaniem balsamów do ust nie mam problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo za zaproszenie ;DDD
    balsamy do ust - ja od niedawna kupuję następny dopiero po skończeniu poprzedniego, bo to marnowanie pieniędzy ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia:)
    Ja również postanowiłam sobie, że musze pozużywać wszystko co mam zanim kupię coś nowego, choć już teraz wiem, że będzie to okropnie trudne i chyba nie do wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja taguję Cię do kolejnej zabawy: http://sauria80world.blogspot.com/2011/12/tag-motyle-2011.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za realizacje postanowień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobnie z tymi balsamami :)zmora :p a z próbkami już intensywnie "walczę".

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog! oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3