poniedziałek, 26 grudnia 2011

CIENIE DO POWIEK QUIZ - WSPÓŁPRACA

Hej. Czas na recenzje cieni Fashion Trendy, które otrzymałam od firmy Quiz Cosmetics do przetestowania.



Cienie do powiek DUO Nr 12 6g






















Osobiście cieni używam bardzo rzadko(po prostu nie lubię), więc wielką znawczynią w tym temacie nie jestem. Mam nadzieje, że mimo to moje zdanie na temat tych cieni chociaż trochę pomoże Wam w podjęciu decyzji czy warto aby znalazły się one w waszych kosmetyczkach czy raczej nie...

Moja opinia:
-ładne kolory
-niska cena
-cienie są wydajne
-dobrze się nakładają
-opakowanie jest ok

Uważam, że są warte wypróbowania i idealnie nadają się zwłaszcza dla osób, które zaczynają swoją przygodę z makijażem.

Bardzo dziękuje firmie Quiz Cosmetics za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3