czwartek, 29 grudnia 2011

Maseczka z glinki zielonej w paście - wspólpraca z drogerianaturalna.pl



















Hej. Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania  maseczkę z glinki zielonej w paście od drogerianaturalna.pl





Maseczkę można stosować na twarz i ciało. Ja wybrałam tą pierwszą opcje. Ma dobrą konsystencje. Dużym plusem jest to, że maseczka jest gotowa do użycia (nie trzeba jej przygotowywać, rozrabiać z wodą itp.). Ilość produktu w saszetce jest odpowiednia. Dobrze się zmywa. Maseczka łagodzi powstałe zmiany trądzikowe, lekko oczyszcza oraz wygładza cerę.

"Działanie: ma właściwości oczyszczające, przeciwwysiękowe, przeciwzapalne, przeciwuczuleniowe, przeciwświądowe, odkażające, regenerujące, bakteriobójcze, remineralizujące i gojące. Stymuluje i uaktywnia funkcje obronne organizmu. Usuwa ona wszystkie toksyczne substancje i drobnoustroje z organizmu, stanowi barierę dla czynników chemicznych. Działa jak antyseptyk i antybiotyk."

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą sklepu oraz do zakupów.

Bardzo dziękuje firmie drogerianaturalna.pl za nawiązanie współpracy i przysłanie produktu do przetestowania.
Pozdrawiam.

8 komentarzy:

  1. całkiem ciekawy opis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam tą maseczkę, ale niestety do rozrobienia co czasami mnie dobija...ale skuteczności nie można jej odmówić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm. same + wszystko do mnie przemawia, chyba się skuszę :)

    Pozdrawiam :*
    http://thewhitedots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. glinkę na pewno kupisz w aptekach

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! maseczka wygląda na fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tą samą z glinki różowej, czeka na wykorzystanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie maseczki :) oczywiście obserwuje <3 i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3