niedziela, 4 grudnia 2011

Babeczki...

 Hej. Przed chwilą skończyłam robić babeczki - które możecie zobaczyć na zdjęciach:) Ostatnio często goszczą one u mnie w kuchni. Robię te z gotowych już składników, z paczki. Wypróbowałam już wiele różnych rodzai. Wszystkie są naprawdę ok. Polecam zwłaszcza, że nie trzeba zbyt wiele czasu ani roboty by przygotować coś dobrego.




U mnie od rana pada... Niestety deszcz... Już chyba wole śnieg - długo trzeba na niego czekać w tym roku. Wprawdzie z jednej strony to się ciesze, że jesze nie spadł, ale z drugiej mam już dosyć tych szarości które mnie otaczają. Lubie jak jest biało za oknem, wtedy czuje zbliżające się święta... W sumie nie przepadam za zimą, zdecydowanie wole lato, ale jak już ma być zima to taka z prawdziwego zdarzenia, a nie to co jest teraz za oknem. Wprawdzie mamy jeszcze jesień, ale co roku o tej porze pierwszy śnieg mieliśmy już dawno za sobą:P

Ja wracam do książek - wiadomo co Roksi robi zawsze w niedziele:P


Przypominam, że pojawiły się już wyniki rozdania i konkursu(znajdziecie je w poprzednich postach). Do tej pory jeszcze nikt nie zgłosił się po swoją nagrodę... Sprawdź może tym razem to ty wygrałaś i mikołaj zaskoczy cię miłym prezentem:)

A jak Wam mija dzień?
Buziaki:*

7 komentarzy:

  1. ale mi zrobiłaś smaka na babeczki :)
    ja też chce już snieg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAaaaa wygrałam :) gdyby nie ten post o babeczkach to bym pewnie nie zajrzała :) Dzięki wielkie. Natomiast co do wypieków to zapraszam do mnie jest tam równie prosty i szybki przepis na babeczki. Wszystko do miski, wymieszać i do pieca - uwielbiam takie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczki boskie!! Smaka mam!
    A co do konkursu to ja, jak bym wygrała to jak najszybciej pisała e-maila. Bo z moim pechem to by się potem okazało, że internetu by nie było, albo inne licho! : D
    Pozdrawiam!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. babeczki wyglądają smaaakowicie! chciałabym umieć takie robić ;p pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale smakowite, te cukiereczki muszą być przepyszne:D z jakiej firmy można kupić gotowca na babeczki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3