poniedziałek, 26 grudnia 2011

CLOSE2YOU - RECENZJA - WSPÓŁPRACA

Hej. Dzisiaj kilka słów na temat zapachów od firmy CLOSE2YOU. Jakiś czas temu otrzymałam 8 testerów(jeden zapach się powtarzał).

Wszystkie perfumy są dosyć trwałe, trzymają się nawet przez cały dzień. Nie są duszące.
Każdy z nas z pewnością znajdzie coś dla siebie, ponieważ do wyboru mamy zarówno mocne jak i delikatne zapachy. Również możemy dobrać zapachy odpowiednio do okazji. Dodatkowo każdy z nich posiada bardzo ładną nazwę.
Zapachy zdecydowanie podobają mi się.

Na stronie drogerii znajdziecie szczegółowy opis każdego zapachu oraz zdjęcia pełnowymiarowych flakoników(nie kopiowałam tego do posta ponieważ uważam, że nie ma to sensu). Nie musicie także zamawiać perfum w ciemno, możecie najpierw zamówić pakiet promocyjny aby wypróbować i dobrać zapach odpowiedni dla siebie.

Zatem zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu i złożenia zamówienia:)




A może macie już perfumy tej firmy? Który zapach wybrałyście?

Bardzo dziękuje firmie CLOSE2YOU za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.

Pozdrawiam.



6 komentarzy:

  1. No to gratulacje! :) Szybko nawiązujesz współprace :DD Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. moze sama cos wyprobuje, chociaz na razie mam przesyt perfumami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wlasnie poluje na kalosze, tylko na hunterki. W koncu to klasyka, tylko czekam jak beda jakies wlasnie przeceny ich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, masz świetnego bloga . Ja dopiero zaczełam i chciałabym żeby wyglądam jak twój ...jakieś rady?? heh
    będe się na tobie wzorować jeśli moge ok???
    zaobserwowałam i mam nadzieję że ty też się odwdzięczysz... no wiesz początki sa trudne :)
    Pozdrawiam testerka-jakosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komplement. Szkoda, że IDENTYCZNE komentarze pojawiły się na innych blogach...
      Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3