wtorek, 22 stycznia 2013

RevitaLash Advanced Eyelash Conditioner - odżywka stymulująca wzrost rzęs



Hej. Wczoraj w ramach współpracy z RevitaLash otrzymałam RevitaLash Advanced Eyelash Conditioner - odżywkę stymulującą wzrost rzęs 1 ml.
Jestem bardzo ciekawa tego produktu i efektów wynikających z jego stosowania. Dzisiaj zaczynam kuracje:)











Miałyście już jakiś produkt z tej firmy? Jak się spisał?

Dziękuje RevitaLash za nawiązanie współpracy i przysłanie produktu do przetestowania.

14 komentarzy:

  1. właśnie dostałam wczoraj paczkę od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy, osobiście nie próbowałam ich kosmetyków. Daj znać czy odżywka działa, moje rzęsy również potrzebują wzmocnienia!
    Pozdrawiam i czekam na "fakty o sobie" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam z nia do czynienia, ale jestem bardzo bardzo ciekawa kuracji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem działania odżywki. Opinię o niej są naprawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym ją przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham tą odżywkę całym sercem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomaga mega! Rzęsy zwłaszcza zniszczone przedłuzaniem rzęs 1:1. Rzęsy są dłuższe niż przed przedłużaniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy i czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę przyjemnego testowania, ja czekam na wyniki , które 77 blogerek będą współpracować z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest rewelacyjna, ja zuzywam juz 3 tubke a w zapasie mam jeszcze dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie ją bym wypróbowała- krótkie rzęsy to mój swoisty kompleks :(

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny produkt, czekam na recenzje;)
    zapraszam na rozdania;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3