sobota, 26 stycznia 2013

Samo Sedno - "Pies Pielęgnacja, szkolenie i trening charakteru"




Hej. Dzisiaj ma dla Was recenzje poradnika "Pies Pielęgnacja, szkolenie i trening charakteru", który otrzymałam w ramach współpracy od Samo Sedno





"Psie" tematy to mój ulubiony dział:) Więc poradnik pochłonęła w ekspresowym tempie. Mimo, że psie sekrety nie są mi obce i moja wiedza w tym temacie jest dojść spora poradnik staną na wysokości zadania. Mimo technik, które znałam od dawna czytając poradnik odkryłam wiele nowych jak dla mnie ciekawostek oraz porad.







Uważam, że poradnik ten powinien znaleźć się w rękach wszystkich osób, które mają w swoim domu psa lub zamierzają go kupić, przygarnąć.
Oprócz praktycznych porad jak pielęgnować i ułożyć psa w poradniku znajdziesz informację jaki pies będzie odpowiedni do warunków, które posiadasz oraz do czasu który możesz mu poświęcić.
Odkryjesz sekrety psich zmysłów, dowiesz się co Twój pies chce Ci przekazać swoją mową ciała oraz nauczysz się jak radzić sobie z problemowym zwierzakiem. W książce znajduje się również spis obowiązkowych zakupów oraz usług z jakich może korzystać Twój pupil.

Wszystkie te bardzo ważne informacje dla obecnych oraz przyszłych posiadaczy psów uporządkowane są w działy. Czytelny spis treści pozwala trafić do informacji, które interesują nas najbardziej. Nawet po przeczytaniu poradnika możemy łatwo odnaleźć odpowiedzi na nurtujące nas jeszcze pytania.

Bardzo się cieszę, że miałam możliwość przeczytania tego poradnika i pogłębienia mojej wiedzy na temat psów, której nigdy nie jest za dużo. Jestem pewna, że pozwoli mi to na jeszcze lepsze obchodzenie się z moimi psiakami oraz będzie mi pomocne w pracy.

Nie jest to kolejny sztywny poradnik. Znajdziesz w nim naprawdę praktyczne informacje. Jeśli chcesz dać swojemu zwierzakowi wszystko co najlepsze, albo chociaż spełnić swoje podstawowe obowiązki wobec niego to ten poradnik będzie dla Ciebie świetnym rozwiązaniem. Nadaje się on świetnie dla każdego, a jego lektura z pewnością to sama przyjemność:) Pozwól by Twój pies był w pełni zadowolony z swego psiego życia. To ona nie opuści cie w najgorszych dla ciebie chwilach, pamiętaj pies to najlepszy przyjaciel człowieka. On by dla Ciebie przeczytał nie jeden taki poradnik, gdyby tylko potrafił:P Jego zachowanie to tylko i wyłącznie Twoja zasługa, więc nie karć go za złe rzeczy bo to ty go tego nauczyłeś(lub w odpowiednim czasie nie oduczyłeś).

Do tego cena jest bardzo atrakcyjna jak na poradnik na takim poziomie. Dowiesz się więcej niż na nie jednym kursie, które bardzo często są dosyć kosztowne.






A jeśli nie masz psa i w najbliższej przyszłości mieć go nie będziesz to zapraszam do zapoznania się z ofertą Samo Sedno, znajdziesz tam wiele interesujących poradników i z pewnością wybierzesz coś dla siebie.


Bardzo dziękuje firmie Samo Sedno za nawiązanie współpracy i przysłanie produktu do przetestowania.

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3