sobota, 5 października 2013

Piękne włosy! - żegnamy wypadanie i przetłuszczanie, witamy przyspieszony wzrost i gęstość


Hej. Dzisiaj pokaże Wam jakie produkty poza szamponem używałam przez ostatnie 6 miesięcy, aby poprawić stan moich włosów.

Jestem całkowicie pewna ich działania ponieważ przez czas ich stosowania używałam jedynie szamponu oraz bardzo rzadko odżywki. Teraz moja pielęgnacja wygląda już troszeczkę inaczej, ale zrobię dodatkowy wpis.

Produkty o których mowa to:
1- ORISING ENERGETICA D MIESZANKA ENERGETYCZNA D
2- ORISING CADUTA OLEJEK
3- ELIOKAP 5-ALFA ESSENCE
4- ARCON TYNKTURA PŁYN TONIZUJĄCY



Nie widzę sensu w opisywaniu każdego z nich osobno, ponieważ działanie tych produktów mogę określić tylko na podstawie używania ich razem.

Moja kuracja polegała na tym, że raz w tygodniu przed myciem włosów na skórę głowy nakładałam dwie pipety preparatu numer 1 oraz około 30 kropli preparatu numer 2. Następnie po 15 minutach myłam głowę szamponem i na mokrą głowę nakładałam po dwie pipety produktu numer 3 i 4.



Efekty były widoczne już po kilku tygodniach. Głowę myłam co dwa dni. Włosy w tym czasie nie przetłuszczały się, zaczęły szybciej rosnąć, mniej wypadać oraz poprawiła się ich kondycja. Z czasem pojawiło się sporo nowych włosów. Wcześniej nigdy nie udało mi się osiągnąć takich efektów przy żadnym produkcie.

Preparaty mają ładny zapach. Opakowania i aplikacja ok, no może poza 2 przy której ze względu na brak pipety trudniej aplikuje się olejek.



Kurację zastosowałam ze względu na wypadające włosy. Produkty dobrał mi lekarz i to u niego je zakupiłam. Jednak można samemu zakupić sobie produkty np. w sklepie internetowym nie płacąc dodatkowo niemałych pieniędzy za wizytę.

Produkty przy regularnym stosowaniu starczają na około pół roku. Są dosyć drogie. 



Ogólnie jestem zadowolona z efektów i polecam te produkty, jednak tak jak wspominałam jest to dosyć drogie rozwiązanie, zwłaszcza gdy chcemy zakupić np. wszystkie cztery wyżej wymienione produkty.

Spotkałyście się z tymi preparatami?

7 komentarzy:

  1. ooooo! Mi ostatnio włosy lecą okropnie ;c tak mniej więcej jak cenowo Ci to wyszlo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja płaciłam od około 130 do 150 zł za sztukę.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Mogłabyś podać ceny tych produktów ?
    Bardzo mnie zaciekawiła ta kuracja :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja płaciłam od około 130 do 150 zł za sztukę.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ciekawe produkty, moje włosy nagminnie wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa recenzja, nie miałam tych produktów ;P
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3