niedziela, 20 października 2013

Tydzień w zdjęciach (week 10-11)

Hej. Ostatnie dwa tygodnie podobnie jak poprzednie spędziłam w większości przy książkach. Chodź udało mi się wyskoczyć kilka razy na zakupu, czego efekty mogliście zobaczyć w poprzednich wpisach. Wczoraj sprzątałam groby, w tym roku jest wyjątkowo ciepło, więc jest o wiele łatwiej. Pamiętam jak w tamtym roku zamarzały mi ręce... Dzisiejszy dzień spędziłam w domu pisząc prace kontrolną oraz nadrabiając zaległości serialowe. Pogoda jak na naszą polską jesień wyjątkowo piękna. Aż chce się robić zdjęcia stylizacji... Niestety nie ma mi kto tych zdjęć zrobić więc dlatego tak marnie u mnie z tego typu wpisami:( A teraz pora na zdjęcia. Pierwsze 10 tygodni już jest, a nawet 11, ale to szybko zleciało;]

A tych co chcą być na bieżąco zapraszam na mój INSTAGRAM - RROKSI


~nic dodać nic ująć uczymy się~



~śniadanko~



~ootd kurtka, komin - h&m   bluza - new yorker   spodnie - tally weijl~



~i kolejne śniadanko~



~a to już po kolacji:P gotowi do spania~



~taką pogodę uwielbiam, cieniutka kurteczka, brak deszczu, śniegu i palącego słońca, a na sobie mam: kurtka - romwe   bluza - h&m   spodnie - tally weijl   torebka, buty - ccc   naszyjnik - katherine~



~deserek~



~zakupy, tych jeszcze nie pokazywałam na blogu, ale jeśli chcecie mogę przygotować osobny wpis:)~



~pora do szkoły, oj było zimno, ale na szczęście na zewnątrz :D~



~ha i znowu śniadanko, nie mam pojęcia dlaczego te posiłki gościły na moich zdjęciach ostatnio najczęściej~



~tym razem padało, kapturek musi być~



~Ewa Chodakowska i jej skalpel faktycznie działają cuda, po długiej przerwie znowu widzimy się wieczorami~



~te zakupy już Wam pokazałam TUTAJ~



~oj czasem lenistwo przerasta i mnie:(~



~i te również:D TUTAJ~



~ah jest i obiad~



~maleństwa~



~a wczorajszy brak prądu pozwolił mi lepiej zapoznać się ze świeczkami, które obecnie testuje~

Jakie wpisy chętnie zobaczylibyście na moim blogu w najbliższym czasie?

Buziaczki:* 

20 komentarzy:

  1. Widzę, że zakupy u Ciebie królują, ja niestety ostatnio nie mam kiedy pójść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość zdj kojarzę z insta :D Od jutra wracam do Ewki skalpel II u mnie znów zagości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To pierwsze śniadanko mnie interesuje, czyżby to twaróg z dżemem ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały serek i konfitura z jagód firmy premium rosa;]

      Pozdrawiam:*

      Usuń
    2. O...nigdy nie próbowałam takiego połączenia. Musze przetestować :D

      Usuń
  4. uwielbiam ser biały i żółty z dżemami, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy mix a piesio słodko śpi ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Łiii jaki słodki psiaczek :D Uwielbiam takie miksy zdjęć i instagram naprawde wkręca :P
    Zapraszam do mnie na insta jako girlsetonfire ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki post... hm.... o jedzneiu! Świetnie wychodza Ci zdjecia jedzonka wiec moze "ulubione potrawy" ?
    Ja osobiście przy nich bardzo zgłodniałam :<
    A psina cudna, bardzo przypomina mi mojego Strzępika ktory całe dnie przesypia w moim łóżku :D

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale smaczne śniadanka :D Czekam na prezentację zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog :) Uwielbiam blogi z dużą ilością zdjęć. Od razu dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam oglądac takie zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są takie wpisy :)
    Pięknego masz psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne zdjęcia, widzę, że też biologia!!
    Skalpel Ewy jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3