poniedziałek, 20 października 2014

BLUE - OOTD


Tym razem na sportowo, a w tym wydaniu już dawno mnie nie widzieliście :) Taka stylizacja nie obeszłaby się oczywiście bez butów mojej ulubionej firmy, czyli New Balance. To mega wygodne buty i można ja połączyć z naprawdę wieloma rzeczami. Do tego kurteczka, która nawet zgrała się z nimi kolorystycznie. Idealnie sprawdza się przy obecnej pogodzie, która tej jesieni jest świetna. Luźna bluzeczka, wygodne dresy oraz mój ulubiony dodatek, czyli zegarek. To element, który pojawia się już we wszystkich moich stylizacjach, a moja kolekcja stale się powiększa.


















KURTKA - FASHION ACADEMY <TUTAJ>   BLUZKA - AD-DRESS <TUTAJ>   SPODNIE - RESERVED   BUTY - NEW BALANCE   ZEGAREK - BAGSBAAR <TUTAJ>


Mam dla Was kod na darmową dostawę w Fashion Academy - "ROKSI"
Oraz kod rabatowy 20% na zakupy w ad-Dress - "ROKSI"

15 komentarzy:

  1. świetna kurtka i jej kolor, ogólnie cały zestaw fajnie się komponuje ze sobą ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny zegarek! Jak nigdy nie miałam na nie fazy to teraz każdy mogłabym mieć ^.^

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. te buty sa najwygodniejsze na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka i zegarek strasznie mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wowww... Amazing outfit: LOVE it!!! And you have a great blog as well dear: FOLLOW you right now!!! Hope you like/follow my blog too!!! I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, na luzie ;) Podoba mi się!
    Fajny blog. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kurtka,a koszulka mega<3 :))

    OdpowiedzUsuń
  8. masz świetne nb :) jestem wielką fanką tej marki i kocham ich każdy model i każdą opcję kolorystyczną :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3