czwartek, 9 października 2014

BORN TO COVER IPHONE CASES



Wybierając etui na telefon zwracamy najczęściej uwagę na wygląd, a nie na ile będzie ono chronić nasz telefon. Przeważnie ładny wygląd nie idzie w parze z dobrą ochroną. Dużo czasu zajęło mi znalezienie takiego, które będzie wyglądać porządnie oraz elegancko i przy tym chronić mój telefon przed uszkodzeniami.

Born to Cover ma w swojej ofercie między innymi etui na Iphona 5s wykonane przez firmę Kajsa. Wybrałam model, który wykonany jest z dwóch rodzajów skóry ekologicznej oraz poliwęglanu z silikonowym nadrukiem czerwonych pasków. I wykonane ze skóry naturalnej(owczej) oraz poliwęglanu w kolorze piaskowym.
Oba zapewniają optymalny dostęp do wszystkich portów oraz funkcjonalnych przycisków. Wykonane są z wielką precyzją i są bardzo porządne. Nie ma elementu do którego można by się było przyczepić. Idealnie leżą na telefonie. Świetnie go chronią. Raz spadł mi telefon i dzięki temu etui nie uszkodził mi się bok na który upadł. Sprawia również, że telefon lepiej leży w ręce. Żaden z elementów etui nie wyciera się, a kolory nie blakną. Jest skonstruowane w taki sposób, aby po położeniu telefonu ekranem do dołu nie dotykał powierzchni. Dzięki temu się nie porysuje. Do każdego etui dołączona jest specjalna folia chroniąca ekran oraz ściereczka. Produkt otrzymujemy w oryginalnym opakowaniu. Świetnie nadaje się również na prezent :)
Etui bardzo mi się podobają i są praktyczne więc zdecydowanie polecam!












Portfel oraz zegarek Cacharel dostępne są w sklepie Bagsbaar, okulary Firmoo.  

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3