czwartek, 16 października 2014

HAUL


Dawno nie było wpisu z zakupami. Choć często pojawiały się u mnie ostatnio jakieś nowości to za każdym razem nie mogłam zebrać się do zrobienia zdjęć. Dzisiaj pokaże Wam już tylko moje najnowsze cudowności. Wszystko kupiłam w ciągu ostatniego tygodnia tak więcej nie będziecie mieli problemu z dostaniem tych rzeczy jeśli coś Wam się spodoba ;)
Recenzje kosmetyków pojawią się za jakiś czas na blogu, a kardigan, szal i buty zobaczycie niebawem w stylizacjach. Pozdrawiam <3



BERSHKA




C&A



H&M



REVLON
270 Cherries in the Snow
097 Plum seduction



MAX FACTOR  MASCARA

REVLON 001 Honey Douce



TK Maxx



Home & You

16 komentarzy:

  1. Ależ piękne botki! Dokładnie takich szukam :) Pokaż z nimi jakąś stylizację! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy :) zapraszam tez do mnie na nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalenie udane zakupy. :) Śliczny sweterek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne buciki <33
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne lakierki i te świeczniki, zakochałam się ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty jak najbardziej w moim stylu. Czekam na zapowiedzianą stylizacje z nimi właśnie oraz innymi nowościami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne butki,no ale co się dziwić w końcu Bershka<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tej maskary Max Factor. Czekam na recenzję.
    Lakiery mają śliczne kolory.
    Zakupy ciuchowe też fajne. Ten sweterek z C&A podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się napatrzeć na te twoje buciki :) PRZEPIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3