piątek, 24 października 2014

PARTYLITE ŚWIECE ZAPACHOWE


Dzisiaj pokaże Wam moje ulubione świece. I pewnie będziecie zaskoczeni, ale nie jest to YC ;) Ylang Ylang i czarna porzeczka oraz czerwony imbir i drewno tekowe PartyLite to najpiękniejsze z zapachów do palenia, które miałam do tej pory. Delikatnie czuć je w pokoju nawet gdy się nie palą. Przy paleniu intensywność zapachu jest odpowiednia i czuć go w całym mieszkaniu. Idealne na każdą porę roku. Knot dobrze się odpala. Wosk topi się równomiernie i bardzo powoli, więc świeczki starczają na bardzo długo. Zapakowane są w piękne pudełeczka. Mają prosty, elegancki wygląd, który wkomponuje się w każde wnętrze. Świetnie sprawdzą się także jako prezent. Polecam :)








PartyLite ma w swojej ofercie wiele ciekawych produktów. Kilka podbiło moje serce i chyba nie obejdzie się bez ich zakupu <3

12 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentują :) ciekawi mnie ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te świeczki wyglądają genialnie! :) chyba bede musiala sie w nie zaopatrzyc, moze przypadna mi go gustu bardziej niz YC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam świeczki a te wyglądają bosko ;;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania tych świeczek są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, minimalistyczne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się prezentują, idealne na prezent opakowanie też fajne, bo eko. Ciekawa jestem jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta porzeczka czarna mnie kusi w szczególności... tylko te ceny :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię świeczki. Tych nie znam, ale bardzo kusząco wyglądają. Te opakowania kartonowe są urocze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3