piątek, 10 lutego 2017

STYCZEŃ W ZDJĘCIACH (2017)

1. Styczeń = sesja 2. Obiadek 3. Pączki Oreo 4. Czas na lekturę (balsam - Resibo

7. Kino, film "Po prostu przyjaźń" - polecam 8. Ciasteczkowe lody

9. Ciasto bananowe 10. Czas na kawę 11. Nauka i nauka 12. NOWOŚCI KOSMETYCZNE CIEN - LIDL - ULUBIEŃCY

13. Ulubione połączenie 14. 6 URODZINY BLOGA ROKSI 15. I nauki ciąg dalszy 16. Mój słodziak 

17. Obiadek w Manekinie 18. Ulubiona piżamka 19. W drogę 20. Kolorowanie 

21-23. HAUL KOSMETYCZNY 24. Umilacze w trakcie nauki  

25. Quinoa Snacks - uwielbiam. Wiecie gdzie można je kupić? (ja tylko raz na nie trafiłam w Lidlu)
 26. Sky Tower 27. Tym razem marketing 28. Czas na lody

29. Oj dawno nie byłam 30. "Sztuka kochania"- koniecznie oglądnijcie 31. Czasem można :P 
32. Piękny zachód słońca

33. Nie lubię i bardzo rzadko mi się zdarza, ale ostatnie egzaminy mnie zmusiły 34. Nowa patelnia
 35. Czas na herbatkę 36. Najlepsze lody

37. Śniadanko 38. Pierwszy raz robiłam zupę :P 39. Uzależnienie 40. Kasza jaglana w tym wydaniu jestem na tak 

41. Takie mi chłopak robi smaczne śniadania <3 42. Bardzo lubię 43. Saga Zmierzch po raz kolejny
 44. Czas na nową książkę


INSTAGRAM:

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam zdjęciowe wpisy :) Są że tak powiem szybkie- nie zamęczają a i wiele się można z nich dowiedzieć :)
    Btw. Zdjęcie numer 26- Sky Tower.. Miejsce, którego dość się naoglądalam przez ostatnie pół roku. Czemu? Bo to moje miejsce pracy haha :) Widoki z 19 piętra zapierają dech :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie wpisy, Coś przyjemnego dla oka i dużo inspiracji ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super miksy,uwielbiam takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam manekina, mniammm, fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe zdjęcia, lubię przeglądy miesiąca ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie mixy. Miło się je ogląda. Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejku, ile zdjęć zrobiłaś w styczniu:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3