czwartek, 19 października 2017

CO KUPIŁAM NA PROMOCJI -55% W ROSSMANNIE - HAUL KOSMETYCZNY


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam na co ja skusiłam się podczas promocji -55% w Rossmannie. W lipcu pojawił się na blogu wpis o moich największych makijażowych ulubieńcach - produkty, które tam przedstawiłam były najważniejszym punktem podczas tych zakupów. Puder Stay Matte Rimmel oraz tusz do rzęs Volume Million Lashes So Couture L'oreal używam codziennie więc kupiłam w zapasie po jednym opakowaniu. Starczą mi na kilka miesięcy zwłaszcza, że używam jeszcze poprzednich. Do tego dwa produkty, które są ostatnio bardzo popularne na blogach i yt. Ponieważ widziałam, że kupiło je oraz chwaliło wiele dziewczyn postanowiłam również wypróbować. Są to zestawy konturówka plus matowa pomadka K'Lips Lovely. Nie mogłam zdecydować się jaki kolor wybrać więc kupiłam dwa. Ostatnim produktem jest tusz do rzęs również marki Lovely, który był nieplanowanym zakupem. Ponieważ często pojawiał się na instagramowych zdjęciach z zakupami z promocji w Rossmannie stwierdziłam, że za taką cenę dam mu szansę. Z produktami tej firmy mam do czynienia po raz pierwszy, więc mam nadzieję, że sprawdzi się ona u mnie równie dobrze. Moje zakupy są trochę skromne, ale ponieważ mój makijaż jest bardzo naturalny nie potrzebowałam więcej produktów.

Jeśli planujecie jeszcze skorzystać z promocji to zdecydowaniem polecam Wam zakupu tego pudru oraz tuszu o którym wspominałam na początku :) Jestem bardzo ciekawa czy i Wy skusiłyście się na promocję oraz co trafiło do Waszych koszyków - piszcie w komentarzach <3







26 komentarzy:

  1. kiedyś miałam ten puder, bardzo lubię oba tusze choć zazwyczaj sięgam właśnie po loreal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tego pudru wróciłam w maju po kilku latach, a tuszu zużyłam już tyle opakowań, że nie do zliczenia :D

      Usuń
  2. Nie skusiłam się na żadne promocje. Po pierwsze wszystko mam, a po drugie dziko bardzo jest w czasie takich obniżek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przy wcześniejszych takich akcjach nie brałam udziału, ale teraz widać, że ludzie już się obkupili przy poprzednich bo jest dużo lepiej. Ja byłam w trzech Rossmannach i w każdym było przy kosmetykach kolorowych po 2-3 osoby. W środę byłam na otwarciu nowej galerii we Wrocławiu i tylko przechodziłam obok Rossmanna i widziałam, że tam to dopiero było szaleństwo ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa czy jest jakaś osoba, która go użyła i nie polubiła :D

      Usuń
  4. Bardzo kuszą mnie te pomadki z konturówką lovely :) A puder Rimmel używałam wielki temu i pomimo, że ma on świetne recenzje, jakoś nie zachwycał mnie. Może czas spróbować go jeszcze raz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś byłam z niego zadowolona i po przerwie jest bez zmian :) Pomadki wypróbowałam dopiero dwa razy, ale już myślę, że był to świetny wybór <3

      Usuń
  5. Znam każdy z prezentowanych przez Ciebie kosmetyków i wszystkie bardzo sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie sprawdzą się również świetnie :)

      Usuń
  6. Miałam kiedyś tusz Lovely, ale nie byłam z niego zadowolona. Mam też zestaw K-lips, ale dostałam ją i niestety kolor mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. K*Lips są super! :) Ja uwielbiam odcień Sweety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będą super to powiększę kolekcję o kolejne odcienie ;)

      Usuń
    2. Ja mam bana pomadkowego, mam ich za dużo i chcę najpierw zużyć, ale na pewno sięgnę jeszcze po inne K*Lips, jak tylko mój szlaban minie :D

      Usuń
    3. ja również mam za dużą kolekcję, a nic nie ubywa bo w tych produktach moim zdaniem bardzo ciężko jest dotknąć dna ;)

      Usuń
  8. Bardzo lubię stay matte, a na ten tusz skusiłam się w tamtym roku na promocji ale jakoś nie wiem :< nie polubiliśmy się, udane zakupy! Pomadek nie próbowałam i szczerze to jestem ciekawa Twojej opinii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder ma zdecydowanie podzielone opinie. Ja zużyłam już w swojej karierze kilka opakowań. :) Widzę, że z tuszem jest podobnie - zobaczymy jak będzie u mnie ;) Przygotuje o pomadkach osobny wpis jak już się dobrze poznamy :D

      Usuń
  9. Kiedyś w końcu się skuszę na te pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja poszalałam przy szafi loreal, tzn tak i tak tylko te kosmetyki używam z rossmanna a z tą promocją było naprawdę warto :)

    _____________
    Sprawdź moją nową stronę ♥ daria-porcelain.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy ten puder polecają... Może i ja w końcu się na niego skuszę:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3