wtorek, 17 października 2017

MAŁA CZARNA I CZERWONE SZPILKI - OOTD


Podczas ostatnich dni pogoda dopisała. Choć za jesienią zdecydowanie nie przepadam to jeśli każdego dnia świeciłoby słoneczko, a kolorowe liście przysłaniały chodniki to mogłabym tą porę roku nawet polubić. Czy macie podobnie? :)

Dzisiejsza stylizacja to połączenie czarnej sukienki z czerwonymi szpilkami. Mała czarna jak wiadomo powinna być w szafie każdej kobiety. Ja mam ich kilka, a tym razem wybrałam taką z przepięknym wykończeniem na dole oraz na rękawach. Niby prosta, czarna sukienka, ale dzięki temu detalowi zaczyna się wyróżniać. Ponieważ pomimo pięknego słońca wiaterek jest odczuwalny wybrałam do tego kurteczkę z pięknym motywem. Zdjęcia wśród jesiennych liści mają swój urok. 

Jestem ciekawa czy podoba Wam się takie wydanie małej czarnej, dajcie znać w komentarzach :)













SUKIENKA, KURTECZKA - ROMWE   TOREBKA - ZAFUL   BUTY - CCC   ZEGAREK - TOMMY HILFIGER   OKULARY - SOLARIS
ootd

19 komentarzy:

  1. Wyglądasz jak milion dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poklikane, bardzo ładna jest ta sukienka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja ;) Sukienka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kobieca stylizacja, podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie czerni z czerwienią nie może się nie udać!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne szpilki :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają i również pozdrawiam :*

      Usuń
  7. Rewelacyjne zdjęcia!
    Szpileczki, ahhh <3
    Pozdrawiam!
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odważne połączenie :) Też podobają mi się zdjęcia w liściach :)
    Może wspólna obserwacja?

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3