wtorek, 24 października 2017

HIT SEZONU - ELEGANCKIE MARMURKOWE ETUI NA TELEFON


Dzisiaj chciałbym polecić Wam świetne etui, które ozdabia i chroni mojego Iphone'a 7 plus już od kilku tygodni. Jest to czarne marmurkowe etui marki Kajsa, które znajdziecie w sklepie BORN TO COVER. Motyw marmuru jest w ostatnim czasie jednym z najmodniejszych. Świetnie prezentuje się na wielu dodatkach. Ponieważ wszędzie dominuje w jasnych odcieniach ja zdecydowałam się wybrać w kolorze czarnym. Etui wykonane jest z marmuru i tworzywa sztucznego. Każdy egzemplarz jest jedyny w swoim rodzaju, ze względu na właściwości marmuru, z którego jest zbudowane. Idealnie pasuje do telefonu i jest świetnie wykończone. Nie wyciera się, ani nie zmienia koloru w trakcie użytkowania. Nie sprawia problemu przy zakładaniu oraz ściąganiu. Dobrze leży w dłoni. Etui jest ładnie zapakowane, więc jest fajnym pomysłem na prezent. Ja jestem bardzo zadowolona i polecam <3

Podoba Wam się motyw marmuru na dodatkach, macie już z nim jakiś produkt?  







28 komentarzy:

  1. akurat czarny marmur mi się nie podoba, ale biały lub odcień szarości jak najbardziej ♥ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi oba się podobają, wszystko zależy od tego jaki to dodatek ;)
      również pozdrawiam :*

      Usuń
  2. dla mnie wygląda nieco jak po prostu zniszczona obudowa ;p może dlatego, że nie przepadam za marmurem i wolę swoje silikonowe koty na telefonie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zdecydowanie kwestia gustu - jedni kochają marmur, a innym się po prostu nie podoba ;)

      Usuń
  3. podoba mi się, rzeczywiście jest eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to wygląda! Ale szczerze powiem, że na pierwszy rzut okiem pomyślałam, że to nie efekt marmuru a po prostu rozbity telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam motyw marmuru na wszelkiego rodzaju akcesoriach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie <3 pochwal się co już masz w swojej kolekcji ;)
      również pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Takie piękne jest to etui :) Uwielbiam motyw marmuru :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie cudo <3 Sama mam obudowę z czarnym marmurem i chyba niedługo ubiorę ją na mój telefon :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobaja mi się marmurki, koniecznie musze kupić na swój telefon <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak kupisz to pochwal się na moim instagramie lub fp ;)

      Usuń
  9. Naprawdę fajne :) I zdjęcia jakie cudne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3