piątek, 27 października 2017

POWINNOŚĆ CZY PASJA - KSIĄŻKI OKIEM STUDENTKI ZARZĄDZANIA


Chciałabym rozpocząć na blogu nową serię postów "Książki okiem studentki zarządzania". Będą pojawiać się w niej książki z różnych dziedzin nie tylko dotyczącego samego zarządzania. Bardzo lubię tematykę związaną z marketingiem, motywowaniem idącą w różnych kierunkach. Więc takie pozycje mogą dominować. Zainspirować będą się mogły nie tylko osoby studiujące ten kierunek czy podobne. Będą to tytuły, które mogą zainteresować wiele osób. Tak więc mam nadzieję, że seria ta przypadnie Wam do gustu. Znajdziecie coś dla siebie oraz będziecie polecać mi Wasze ulubione pozycje, które później ja zrecenzuje na blogu :)

Na pierwszy ogień pójdzie książka, którą przeczytałam w poprzednim tygodniu. Zajęło mi to dokładnie około godziny czasu i pochłonęłam ją za jednym podejściem. Planowałam tylko przeczytać kilka stron bo byłam już zmęczona, a każda kolejna kartka wciągała mnie jeszcze bardziej, aż dobrnęłam zaraz do samego końca. Jest to "Powinność czy pasja znajdź swoje powołanie i podążaj za nim!" autorki Elle Luna wydawnictwa Sensus. Jej premiera odbyła się 26 września 2017 roku. Jest to idealna propozycja dla osób, które pragną zmienić swoje życie. Można znaleźć w niej wskazówki, które pomogą zrobić pierwszy krok w tym kierunku. Pozwala skupić się i zastanowić nad tym czy wybrać drogę powinności czy może drogę przymusu. To co mi się najbardziej spodobało to zmotywowanie do zdobywania jednej nowej umiejętności miesięcznie. Proces niby trudny, ale "Podróż tysiąca mil zaczyna się od jednego kroku" - Lazoi.

"Najważniejsze dni w Twoim życiu to ten w którym przyszedłeś na świat i ten w którym się dowiedziałeś po co" - Mark Twain. Książka zawiera wiele świetnych cytatów. Jeśli lubicie je tak jak ja to z pewnością jest to pozycja dla Was. Nie jest ona kolejnym nudnym poradnikiem motywacyjnym. Hasła są proste, ale dają do myślenia. Podoba mi się forma przedstawiania tekstu, który w dużej mierze stanowią hasła pisane farbą. Znajdziecie w niej wiele kolorowych stron co moim zdaniem zachęca do czytania.

Jednak pamiętajcie, że "Skarbu nie wystarczy zdobyć. Trzeba go jeszcze oddać" - Roger Lipsey. Jeśli zatem szukacie motywacji zwłaszcza na ten ciężki bo jesienno-zimowy sezon to zdecydowanie polecam Wam zapoznanie się z tą książką.

Znacie już ten tytuł? Planujecie przeczytać? :)





10 komentarzy:

  1. Też studiuję zarządzanie, a właściwie jest już na ostatniej prostej :D Książka wygląda na bardzo ciekawą, chociaż mam wrażenie że trochę chyba wyrosłam już z motywacyjnych książek :D Nie wiem czym to jest spowodowane, ale sama w sobie odkryłam motywację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz na jakiś czas lubię przeczytać takie książki :)
      A Ty co ostatnio ciekawego czytałaś?;)

      Usuń
  2. Chętnie bym ją przeczytała :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęcający opis. :) Myślę, że powinnam dodać ten tytuł do listy oczekujących na przeczytanie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zachęciłam Cię do przeczytania tej książki :)

      Usuń
  4. Widzę, że zarządzanie rządzi :P

    Szczerze mówiąc mało odkryłam książek motywujących, które by mnie porwały.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3