sobota, 21 października 2017

NOWE, PIĘKNE DODATKI W MOJEJ KUCHNI


Zobaczcie jakie słodziaki trafiły ostatnio do mojej kuchni. Uwielbiam piękne kubki <3 Po raz drugi zdecydowałam się na kubki dla pary. Wcześniejszy komplet był wyższy i tak nam przypadł do gustu, że tym razem wybrałam mniejszą wielkość. Są spersonalizowane - nadruk to nasze imiona i czerwone serduszko. Znajduje się po obu stronach kubka. Pierwsza litera imienia zdecydowanie nadaje im uroku. Do tego mają charakterystyczne uszy w kształcie serca. Bardzo przyjemnie pije się z nich herbatkę.

Deska do krojenia z grawerem to pierwsza taka rzecz w moim domu. Widziałam już sporo ładnych desek, ale ta przebija je wszystkie. Czy może być coś bardziej słodkiego niż grawer z kotem i napisem "Co ja pacze?" Zdecydowanie umili dzień każdemu podczas przygotowania śniadania, nawet jeśli są to kanapki do szkoły :P Deska wykonana jest z wysokiej jakości bambusa. Dzięki temu jest wytrzymała i ma niski poziom chłonięcia wody co sprawia, że szybciej wysycha. Oraz posiada właściwości likwidujące bakterie. Grawer wykonany jest za pomocą technologi laserowej. 

Opisane przeze mnie produkty znajdziecie w sklepie My Gift DNA. Są one świetną propozycją na prezent. Z pewnością będzie on wyjątkowy. Wysyłka jest ekspresowa, więc polecam jeśli szukacie czegoś na ostatnią chwilę.

Lubicie takie piękne i jedyne w swoim rodzaju dodatki?



41 komentarzy:

  1. Jako kubkoholiczka zakochałam się w tych cudownych kubeczkach :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kubki, lubię wszystko co spersonalizowane

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kubeczki, a deska to już w ogóle, aż uśmiech sam maluje się na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ale cudne! Szczególnie ta deska :) Ja od nich zamówiłam cudne wytłaczane wałki do ciasta.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam je świetne są ja jednak nie robię ciast, ani ciastek ;)

      Usuń
  5. no ta deska jest po prostu obłędna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jakie śliczności! Wszystko bym z chęcią przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne kubki uwielbiam takie piękne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Looks so sweet!
    I`m following your blog with a great pleasure in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze dodatki :) I ładne, przejrzyste zdjęcia. Podoba mi się, gdybym mogła zostawiłabym like :D

    https://problemymugoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się i kubki i deska :D Uwielbiam kubki, więc skradły moje serce od razu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że kubki nieco mnie już nudzą :) Z takich dodatków wolę miseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne kubki, uwielbiam takie dodatki <3 zapraszam do siebie http://kingston-pingston.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3