sobota, 6 września 2014

DISNEY LIP SMACKER


Bardzo lubię ładne rzeczy:) Dlatego pomadki z postaciami z Disneya zdecydowanie przypadły mi do gustu. Często tego typu produkty, mają słabe działanie i przeważnie nadają się do zabawy dla dzieci. W tym przypadku jestem pozytywnie zaskoczona, bo właśnie te pomadki w ostatnim czasie są moim ulubionymi.

Świetnie nadają się jako baza pod szminkę. W pojedynkę w ciągu dnia, zwłaszcza gdy nie mamy czasu oraz dostępu do lusterka. A także na noc, aby nasze usta były rano pięknie nawilżone.

~ Minnie Bow Berry - słodkie jagody
~ Daisy & Minnie Berry - jagoda
~ Minnie Cupcake - babeczka

Poza bardzo dobrym nawilżeniem każda z nich nadaje inny delikatny kolor. Dobrze się rozprowadzają, nie lepią się, ani nie topią. Usta od razu są miękki i gładkie, a efekt długo się utrzymuje. Do tego ślicznie pachną i mają delikatny smak. Co zachęca do ich regularnego używania. 
Opakowania są dobrej jakości, nie ma problemu z wykręcaniem. Są wydajne. Wykręcany sztyft jest praktyczny i wygodny. Polecam :)





16 komentarzy:

  1. Miałam LS o smaku Coli waniliowej i skutecznie zniechęcił mnie do kolejnych zakupów tych pomadek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam dużo tego typu balsamów do ust i te są wyjątkowo naprawdę super ;)

      Usuń
  2. Fajne. Takie na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne :) tylko, że ja nie cierpię jak pomadki mają słodki smak..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam ich ale wyglądają prze-słod-ko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie mam Lip Smackera o smaku Pepsi i przypadł mi do gustu, a Twoje mają mega slodkie opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jakoś nie byłam szczególnie zainteresowana lip smackerami ;) Choć wyglądają słodko, to fakt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Lip Smackery, mam o smaku coli i wiśniowej coli. Z tych najbardziej kusi mnie babeczkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A, wyglądają prześwietnie :Dmoże sprawię sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech...a ja nie Mogę nigdzie znaleźć tej szczotki. .... ionica ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co ta szczotka ma wspólnego z balsamami do ust? :/

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3