niedziela, 28 września 2014

INSTAGRAM LOOKS ~ 1 ~

BLUZA, SPODNIE - RESERVED   TOREBKA - MANGO   BUTY - NEW BALANCE   ETUI - BORN TO COVER <tutaj>


Dzisiaj pięć stylizacji, które ostatnio pojawiły się na moim instagramie. Już prawie dwa tygodnie męczy mnie angina, dlatego nie miałam możliwości przygotować standardowego wpisu ze stylizacją (ootd). Jeśli dzisiejszy post przypadnie Wam do gustu, będę starała się raz na dwa tygodnie przygotowywać wpis z moim codziennymi stylizacjami. Koniecznie dajcie znać jak podoba Wam się ten pomysł oraz która stylizacja przypadła Wam najbardziej do gustu. Pozdrawiam :*

KURTKA - ORSAY   SPODNIE - TK MAXX   TOREBKA - H&M   BUTY - MANGO   ZEGAREK - MOHITO


KARDIGAN - CARRY   BLUZKA - ROMWE   SPODNIE - PULL & BEAR   ZEGAREK - BAGSBAAR <tutaj>   ETUI - BORN TO COVER <tutaj>   BUTY - MANGO   TOREBKA - MOHITO


BLUZKA - AD-DRESS   SPODNIE - PULL & BEAR   BUTY - TALLY WEIJL   OKULARY - EOKULARY <tutaj>



KARDIGAN - CARRY   BLUZKA, TOREBKA - H&M   SPODNIE - PULL & BEAR   BUTY - TALLY WEIJL


* do stylizacji fryzury z trzeciego zdjęcia użyłam Prostownicy Remington Multi Style 2 w 1 (recenzja), a z czwartego i piątego zdjęcia Lokówki Remington Pro Big Curl (recenzja)

16 komentarzy:

  1. Torebka z MOHITO na trzecim zdjęciu jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  2. super torba z h&m z ostatniego zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny post. super każda stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna torba i wszystkie stylizacje :), pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. torby masz świetne, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny Blog ciekawy :) W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    Obserwuje bo warto !!


    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba jestem za stylizacją numer dwa i ostatnią, bo lubię takie elegancko-codzienne, co do numer 1 to takiej też sobie nie odmawiam, ale to raczej po domu :D. Mój instagram to @berriesfashion, jakbyś była zainteresowana :D

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są wszystkie stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za Marylin na ścianie masz u mnie 10! ;):D:P A tak na serio, to bardzo fajne zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. love Marylin too!! great room and pics!! your blog is really wonderful!! it would be pleasure if you want to follow each other! just let me know about it! kisses!

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kazda stylizacja mega mi sie podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem za <3 piękna stylizacja, super kolorsytyka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnia stylizacja jest w 100 % w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3