niedziela, 7 września 2014

Jesienna kolekcja Yankee Candle + konkurs



Moja kolekcja wosków Yankee Candle powiększyła się właśnie o nowe, jesienne zapachy z Goodies.pl. Idealne na coraz chłodniejsze dni. Herbatka + palący się wosk + książka lub przeglądanie blogów = wieczór idealny :)

~ Honey Glow - miód, woda kolońska
~ Wild Fig - figa
~ Cranberry Pear - gruszka, żurawina
~ Ginger Dusk - cytrusy, imbir
~ Amber Moon - bursztyn, paczula, drzewo sandałowe, grejpfrut, pomarańcza, woda kolońska

Wyjątkowo każdy z tych zapachów przypadł mi do gustu. Moim ulubieńcem jest Amber Moon. Najmniej podoba mi się Wild Fig. Standardowo jak to woski YC szybko się rozgrzewają, dzięki czemu zapach w ciągu kilku minut unosi się po mieszkaniu. Są intensywne, ale nie drażnią. Spokojnie można je używać nawet przed snem. W kominku palę zawsze połowę wosku, którą można odpalać kilkakrotnie. Zastygnięty wosk dobrze usuwa się z kominka.

Zdecydowanie moja ulubiona kolekcja. Koniecznie wypróbujcie :)








Goodies.pl obchodzi właśnie swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji trwa konkurs w którym do wygrania są świece z najnowszej kolekcji. Każdy uczestnik konkursu otrzymuje rabat -20% na wszystkie produkty w sklepie. 

14 komentarzy:

  1. uwielbiam woski : w przyszlosci moze zakupie swiece :D

    OdpowiedzUsuń
  2. honey glow i amber moon bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie ta jesienna kolekcja mi nie przypadła oprócz oczywiście amber <3

    OdpowiedzUsuń
  4. amber moon miałam już nabity w organique ale jednak zrezygnowałam, ale z chęcią skuszę się kiedy indziej:) martwi mnie, że dotychczas mój ulubiony będzie wycofany :( już tęsknię za midnight oasis:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zapachy są przepiękne, tylko wild fig mnie nie przekonał, ale to kwestia gustu : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Z nowej kolekcji jeszcze nic nie kupiłam. Jakoś te lżejsze kompozycje bardziej mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ci zazdroszczę takich cudnych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej serii kusi mnie gruszka i żurawina oraz figa :) miałam dzisiaj kupić, ale wyleciało mi z

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamo jesienne wieczory coraz dłuższe :) No to trzeba zainwestować w woski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3