piątek, 26 września 2014

- MY HAIR -


Dzisiaj podzielę się z Wami jakich produktów do pielęgnacji włosów oraz sprzętu do ich stylizacji obecnie używam.

Najczęściej chodzę spać z mokrymi włosami, ale gdy mam potrzebę je wysuszyć używam świetnej Suszarki Remington D3090 Ionic Dry (recenzja niebawem na blogu).



Na co dzień zdecydowanie lubię proste włosy. Na szczęście naturalnie bliżej im do prostych, ale czasem trzeba coś poprawić. Wtedy sięgam po Prostownicę Remington Multi Style 2 w 1 (recenzja).


Gdy mam ochotę na małe zmiany z pomocą przychodzi Lokówka Pro Big Curl, również firmy Remington (recenzja). Wykonałam nią loki widoczne na pierwszym zdjęciu.

Z tych trzech produktów jestem bardzo zadowolona, a stylizacja fryzur z ich użyciem to prawdziwa przyjemność. Jeśli będę planowała zakup kolejnego urządzenia do stylizacji włosów z pewnością zdecyduje się na te z firmy Remington. Wam również polecam.



Wcześniej używałam szczotki Tangle Teezer jednak u mnie nie radziła sobie ona do końca za dobrze z rozczesywaniem i elektryzowała włosy. Teraz włosy czesze tylko szczotką Ionika Pro, którą kupiłam w Tk Maxx. Sprawdza się naprawdę super i bardzo ładnie wygląda.


Głowę myję co drugi dzień. Od produktów do pielęgnacji włosów wymagam dobrego oczyszczania oraz odbudowy. Mam bardzo wrażliwą skórę głowy z tendencją do łupieżu. Dlatego mam mały problem z trafieniem na produkty, które mnie nie podrażnią. Przez to nie mogę sobie pozwolić na bardzo częste zmiany, ale bardzo długie stosowanie tego samego szamponu również nie do końca się sprawdza.
Obecnie najbardziej odpowiada mi duet Macadamia (recenzja) - rewelacyjna kuracja w postaci szamponu i odżywki. Od długiego już czasu z przerwami używam Szamponu L'oreal Professionnel Pro-Keratin Refill, który sprawdza się dosyć dobrze.


Jeśli chodzi o odżywki to najbardziej lubię stosować te bez spłukiwania. Ponieważ mam duży problem z rozczesywaniem włosów po myciu, nie obejdzie się bez Odżywki w mgiełce CHI Keratin (recenzja) lub Cemntu L'oreal Professionnel Pro-Keratin Refill. Radzą sobie idealnie z tym problemem. Przy okazji poprawiają kondycję włosów oraz ułatwiają ich układanie i przy tym nie obciążają. Na końcówki nakładam CHI Keratin Silk Infusion Odżywkę jedwabną (recenzja).


Włosy miałam w swoim życiu przeważnie długie. Raz popełniłam ogromny błąd i ścięłam je całkiem na krótko. Wtedy nie mogłam sobie kompletnie poradzić z ich ułożeniem. Choć zapuszczanie do obecnej długości trwało trochę czasu to podczas ostatniego roku włosy urosły mi najszybciej, dzięki kuracji o której pisałam TUTAJ.

Długie włosy dają możliwość stworzenia wielu ciekawych fryzur. Ja jednak na co dzień noszę je po prostu rozpuszczone lub związane w kucyk. Lubie ozdoby do włosów, ale ograniczam je ewentualnie do ciekawych i delikatnych gumek oraz gdy zdecyduje się na jakieś upięcie dodaje motylka lub kokardkę.


Podsumowując moja pielęgnacja jest stosunkowo podstawowa. Czasem także skuszę się na maski czy jakieś kuracje, ale jest to naprawdę rzadko. Koniecznie zapoznajcie się z recenzjami o których wspominałam w tym wpisie, ponieważ produkty są naprawdę godne polecenia :)


9 komentarzy:

  1. Ależ masz piękną tę szczotkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooow ta szczotka faktycznie jest przepiękna! A ja już lecę do recenzji lokówki bo poszukuje czegoś w tym stylu juz jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na suszenie/spanie w mokrych włosach, lokowanie i prostowanie to masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty z CHI bardzo lubię :D Śliczną szczotkę masz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz włosy :) Ta prostownica z Remingtona jest bardzo fajna, ale ostatnio ją odstawiłam, bo i tak za długo katowałam włosy. Widziałam te szczotki w Tk Maxx i zastanawiałam się, czy nie kupić, bo u mnie TT szarpie włosy. Zainteresowała mnie Odżywka w mgiełce CHI, kiedyś się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna długość, chciałabym taką, ale końcówki ścięte na prosto:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie przy grubych włosach TT nie do końca sobie radzi. Za to wiosłowe szczotki już tak. Mam podobną z Rossmana i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3