poniedziałek, 15 września 2014

MACADAMIA SZAMPON, ODŻYWKA I OLEJEK


Produktów Macadamia byłam ciekawa już od dłuższego czasu, zwłaszcza po tak pozytywnych recenzjach z którymi miałam okazję się zapoznać. Nie obeszło się więc bez sprawdzenia ich na moich włosach, które to potrzebowały dobrej kuracji. Sklep hairstore.pl ma duży wybór produktów tej firmy. 
Już na wstępie mogę Wam zdradzić, że szampon i odżywka z olejkami Macadami to najlepszy duet do włosów jaki miałam okazję używać do tej pory. Naprawdę czynią cuda.

"Oprócz olejku Macadamii i arganowego w skład wchodzi także olejek z drzewa herbacianego, rumianek, aloes i ekstrakt z alg."

Przed użyciem tych produktów nie wyobrażałam sobie, że moje włosy mogą tak dobrze wyglądać. Idealna konsystencja. Szampon i odżywkę dobrze nakłada się na włosy oraz spłukuje. Bardzo ładnie pachną i zapach utrzymuje się na włosach do kolejnego mycia. Efekty widoczne są już po pierwszym użyciu. Mam ogromny problem z rozczesywaniem włosów po myciu, po zastosowaniu tych produktów nie było z tym najmniejszego problemu. Chronią przed promieniowaniem UV. Włosy stają się idealnie gładkie, nawilżone, lśniące, mocne i dobrze się układają. Są świetnie oczyszczone, mniej się przetłuszczają, są dłużej świeże. Odżywka zapobiega puszeniu się włosów. Mam wrażliwą skórę głowy, produkty te nie podrażniły mnie, ani nie spowodowały łupieżu.
Są bardzo wydajne. Opakowania śliczne i praktyczne.

Wypróbowałam również Leczniczy olejek Macadamia. Ma gęstą konsystencje i jest bardzo wydajny. Nie wymaga spłukiwania. Poprawia kondycję włosów i odżywia skórę głowy. Szybko się wchłania i nie obciąża włosów. Redukuje ich czas schnięcia.

Jeśli Wasze włosy potrzebują totalnej odbudowy, a także lubicie kosmetyki bardzo dobrej jakości to polecam Wam produkty tej firmy. Ja je uwielbiam;)






18 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale za każdym razem w Tk Maxx mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog! obserwuję i zapraszam do mnie^^ :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię te kosmetyki :)\

    POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również chętnie wypróbuję , bardzo zachęcający post;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny design :) nawet dla samego wyglądu bym kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudotwórcze kosmetyki o których chyba nikt nie napisał złego słowa ;D Jednak troszkę nie moja półka cenowa ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam dziś już o nich trochę. Cena jest bardo duża jak dla mnie, ale mnie interesuje mgiełka do włosów. Będę szukać, może pojawi się gdzieś w promocyjnych cenach np. przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę je pierwszy raz,ale to coś,czego potrzebuja moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne opakowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tych produktów, jednak sama nigdy nie miałam możliwości ich testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog! obserwuję jako Beata Janiak

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbieram się i zbieram na zakup tego duetu i zawsze coś mi stanie na przeszkodzie. Musze je mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają interesująco, kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O mamciu! Jakie fajniutkie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3