niedziela, 21 września 2014

Remington Lokówka Pro Big Curl


Dzisiaj zapraszam na recenzję Lokówki Remington Pro Big Curl, której lokowanie mogliście zobaczyć między innymi w ostatnim wpisie ze strojem dnia.

Zadaniem tego urządzenia jest tworzenie dużych, sprężystych loków i fal. Co pozwala na stworzenie ciekawej, naturalnej fryzury idealnej na co dzień jak i na większe wyjścia.

Główną zaletą tej lokówki jest antystatyczna ceramiczna powłoka, która sprawia, że włosy nabierają blasku i mniej się elektryzują. Nie są też, aż tak bardzo narażone na zniszczenie. 
Lokówka ma średnicę 38 mm. Szybko się nagrzewa, a dzięki wskaźnikowi gotowości do pracy wiemy kiedy możemy zacząć jej używać. Temperatura maksymalna to 210°C, którą można dostosować dzięki 8-stopniowej regulacji. Przełącznik regulacji oraz On/Off są odpowiedniej wielkości, nie sprawiają żadnego problemu oraz nie wciskają się podczas używania urządzenia. Posiada automatyczny wyłącznik bezpieczeństwa po 60 minutach. Podstawka pozwala na położenie rozgrzanej lokówki np. na półce bez obawy, że ją przypalimy. Kabel jest obrotowy co ułatwia prace z lokówką.

Tworzenie loków tym urządzeniem jest proste. Bez problemu poradzą sobie również osoby, które nie miały wcześniej okazji używać lokówki. Jest dobrze wykonana i poręczna. Czas trzymania nawiniętych włosów na lokówce w celu uzyskania lokowania jest dosyć krótki. Bezpośrednio po użyciu loki wyglądają idealnie. Moje włosy niestety nie są podatne na kręcenie, ale przy użyciu odpowiednich kosmetyków efekt utrzymuje się dosyć długo. Odpowiada mi bardziej niż lokówka stożkowa. Jestem zadowolona i polecam :)
















12 komentarzy:

  1. Ojej! Jak ślicznie robi loki. Jeszcze to chyba zależy od rodzaju włosów, bo u nie każdego takie wyjdą.
    Świetny masz kolorek włosów. Ja posiadam prostownicę z Remingtona i jest świetna, loki też nią robię. Ogólnie ta firma ma bardzo dobre sprzęty :D
    Pozdrawiam :* :)
    paulla69.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam obecnie jeszcze prostownico-lokówkę tej firmy z której jestem mega zadowolona, recenzja tutaj:
      http://r-roksi.blogspot.com/2013/08/remington-multi-style-2-w-1-prostownico.html
      oraz suszarkę, której recenzję dodam niebawem na blogu:)
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  2. śliczne loki :-) właśnie potrzebuję nową lokówkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno nie miałam loków, teraz ciągle prostuję :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię produkty Remingtona i czaję się na lokówkę. Kupiłabym jednak cieńszą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię produkty Remingtona i czaję się na lokówkę. Kupiłabym jednak cieńszą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mi za to bardziej odpowiada lokówka stożkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne fale:))
    wpadnij na giveaway:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne delikatne fale Ci wyszły :)

    Ja dziś w nocy spałam z papilotami na głowie,jednak za dużo papilotów użyłam i takie drobne loczki mi wyszły,ale jak się troche rozprostują to myślę,że będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chwalę sobie tą firmę, bo mam z niej prostownicę, która moje loki prostuje w mig !:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne masz te fale, może się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3