czwartek, 10 września 2015

FEELIGOLD PŁATKI PRZECIWZMARSZCZKOWE


Dzisiaj dla odmiany recenzja produktu, który testowała moja mama. Jest to pełna miesięczna kuracja przeciwzmarszczkowa w płatkach Feeligold. Ja używam płatki pod oczy, ale o tak intensywnym działaniu nie są mi zdecydowani jeszcze potrzebne. U mojej mamy też nie było to jakieś specjalne wyzywanie ponieważ ma pojedyncze zmarszczki. Jedynie opuchlizna i cienie są bardziej widoczne. Te również są wskazaniem do stosowania tego produktu.

Płatki są estetycznie zapakowane. Instrukcja dobrze opisana. Aplikacja nie sprawia żadnego problemu. Płatki można stosować także między innymi przy kącikach ust. Jeśli nałożymy je pod oczy to po upływie danego czasu możemy zaaplikować te same jeszcze na inne miejsce. Następnie płatki wyrzucamy. Efekt widoczny jest zaraz po ściągnięciu płatków już po pierwszym użyciu.
Zmarszczki znikają lub są płytsze. Najbardziej widoczne i odczuwalne jest napięcie skóry. Znikają worki pod oczami. Minęły teraz 3 tygodnie od zakończenia kuracji i efekt nadal się utrzymuje.

"Jednorazowe, elastyczne płatki FEELIGOLD na bazie złota oraz tlenku cynku zostały opracowane we Francji jako kuracja przeciwzmarszczkowa działająca podskórnie poprzez mikro elektrostymulację."

Nadają się dla osób o wrażliwych oczach. Moja mama stosowała je pomiędzy zabiegami na oczy, a wcześniej przy noszeniu soczewek. Nie podrażniły oczu, ani skóry wokół nich.

Efekt oceniamy na bardzo dobry. Jednak jedynym minusem jest cena.

Znacie ten produkt? Używacie płatków pod oczy?













8 komentarzy:

  1. Ja chcę te płatki Sa cudowne Efekt super

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ich, jeszcze nie potrzebuję pielęgnacji przeciwzmarszczkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo zainteresowały mnie, widać efekty

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam płatków z tej firmy, ale kiedyś używałam jakiś nawilżających ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz się z nimi spotykam. Najważniejsze żeby dawały jakiś efekt.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam, ale z chęcią sama się przekonam o ich działaniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam zmarszczek, ale jak będe miec kiedyś to na pewno wypróbuję ;)
    http://whipseryourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3