niedziela, 13 września 2015

PERFECT HOUSE - KOSMETYKI DLA WNĘTRZ


Kilka miesięcy temu pisałam (tutaj) o dwóch produktach z linii Perfect House marki Barwa. Ponieważ spełniły moje oczekiwania i byłam ciekawa pozostałych środków czystości z tej serii do mojej kolekcji dołączyły kolejne. Produkty te wyróżnia przede wszystkim wygląd opakowań. Są one zdecydowanie najładniejsze z pośród tych, które do tej pory widziałam. Ładnie prezentują się w kuchni czy w łazience. I umilają sprzątanie. Ponieważ na temat opakowań rozpisałam się w poprzednim wpisie, a te są identyczne nie będę się powtarzać. Zapraszam do zapoznania się ze wspomnianą recenzją. Jedynie płyn do naczyń różni się tym, że ma pompkę. Która "chodzi" płynie i dozuje odpowiednią ilość produktu. Jest dla mnie idealnym rozwiązaniem. Ułatwia to aplikowanie płynu.
Oczywiście poza tym, że ładnie się prezentują również świetnie działają i są wydajne.
Mają delikatne, ładne zapachy, które nie drażnią tak jak w większości tego typu produktów. Po sprzątaniu unoszą się w domu jak eleganckie perfumy. Do tego są delikatne, nie niszą naszej skóry. 

DISHES PROFESJONALNY PŁYN DO MYCIA NACZYŃ
Tak jak wspominałam ogromy plus za dozownik w postaci pompki. Płyn ma idealną konsystencję i ładny kolor. Bardzo dobrze się rozprowadza i świetnie radzi sobie z brudem na każdej powierzchni. Dobrze się spłukuje. Podczas mycia unosi się przyjemny zapach. Nie pozostawia smug, naczynia są błyszczące.

FURNITURE PROFESJONALNE MLECZKO DO MYCIA I PIELĘGNACJI MEBLI 
Idealnie usuwa kurz i sprawia, że ten po myciu wolniej osiada. Dobrze radzi sobie również z zabrudzeniami, tłustymi plamami czy odciskami palców. Ma odpowiednią konsystencję. Dobrze się rozprowadza, nie pozostawiając smug oraz zacieków. Odświeża i delikatnie nabłyszcza. Producent podaje, że również chroni kolor przed słońcem. Sprawdza się zarówno przy myciu ściereczką jak i ręcznikami papierowymi.

 Dobrze radzi sobie z myciem każdej powierzchni w łazience. Usuwa zacieki, osad z kosmetyków oraz kamień. Nie niszczy czyszczonej powierzchni i nabłyszcza ją.

Taki zestaw pięciu produktów na półeczce z środkami czystości prezentuje się świetnie. Są moimi ulubionymi. Polecam :)

Lubicie gdy produkty do sprzątania mają ładne opakowania, czy nie zwracacie na to uwagi? 











12 komentarzy:

  1. Z chęcią bym wyprobowala takie srodki czystosci Kojarzyłam,że Barwa to zwykle kosmetyki a teraz wiem,że się myliłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są tak ładnie opakowane, że myślałam że to jakieś balsamy i inne takie, a tu takie zaskoczenie ale pozytywne ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś miałam je kupić, potem zapomniałam o ich istnieniu :) dzięki za przypomnienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wyglądają, ciekawie się zapowiadają. Trzeba będzie spróbować przy okazji tych cudeniek Barwy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie bomba! Bardzo chętnie bym zamieniła zwykłe detergenty na coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie środek musi dobrze myć i być wydajny, nie musi być piękny ;)).

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne, gdzie je można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.sklep.barwa.com.pl/kategoria-produktu/perfect-house/
      oraz w Auchan.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. jakie śliczne opakowania, aż zachęcają do użycia :P

    OdpowiedzUsuń