poniedziałek, 14 marca 2011

Poniedziałkowo....


Cześć. Dzisiaj skończyłam szybciej lekcje, ale musiałam jeszcze pozałatwiać kilka spraw. Pogoda jest ok, nie ma tylko słoneczka, ale jest bardzo ciepło. Jak przyszłam do domu to byłam mokra, tak to jest z tą pogodą. Rano jak szłam do szkoły to w płaszczyku było ok, a jak już wracałam to było tak ciepło, że ludzie w samych bluzach chodzili. Ja nie mogę sobie za bardzo na to pozwolić bo jeszcze mam antybiotyk.
Przyszły też moje buty zamówione przed weekendem, już nawet je wypróbowałam...
Ja teraz siadam do lekcji później może wybiorę się na jakiś spacerek.

A teraz jeszcze fotki mojego wczorajszego deseru. Jak widać są to gofry, zrobione przez mnie .


















Pozdrawiam i życzę udanego dnia:*

17 komentarzy:

  1. Wygladaja b.apetycznie! Zapraszam do siebie na konkurs!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, tez mam smaka zrobic sobie gofry juz od jakiegos czasu ;) Przepysznie wygladaja ;) mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gofry z bananami, pychota :)
    zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś OTAGowana u mnie:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/03/193-sunshine-award-otagowana.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądają ;). Zjadłam bym takiego gofra! Mmmm ;*.
    U mnie także dziś bardzo ciepło było, w ogóle pogoda super :).
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki:)
    A gofry też muszę zrobić, gofrownica stoi już długo nie używana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gofry! Uwielbiam :) Szkoda że nie mam w domu gofrownicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaa ale bym sobie takie zdajła..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciu... gofry wyglądają bardzo apetycznie :]

    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. narobiłaś smaka;)
    ja dzis zrobiłam sobie kawe bananową;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Zjadłabym Ci te gofry!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej ale mi smaka narobiłaś tymi goframi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3