czwartek, 17 marca 2011

Już czwartek...

 8e.jpg
Hej. Dzisiaj miałam tylko trzy lekcje i w domu byłam już po 12. Niestety pogoda jest straszna, cały czas pada i zrobiło się zimno i tak ponuro... Jutro czekają mnie aż cztery j.polskie bo dwa według planu i dwa w ramach zastępstw. To jest straszne, chyba padnę z nudów... Dzisiaj mam trochę luzu, muszę się tylko pouczyć  z biologii (witaminy, mikro i makroelemnty), bo jutro mam kartkówkę.

Zaraz mam zamiar oglądnąć powtórkę Szpilek na Giewoncie na ipla - zwykle oglądam powtórki tego serialu bo przy najmniej omijają mnie reklamy i nie muszę siedzieć do późna przed tv, gdy na drugi dzień trzeba wcześnie wstać.
A następnie wybiorę się na szybki spacerek z moja psinką, tak żebyśmy za bardzo nie przemokli.

Wieczorem postaram się dodać jeszcze posta. Może będzie to recenzja jakiegoś kosmetyku:)

A teraz coś ze wczoraj, a mianowicie moja skromna kolacja...















 Biorę udział w konkursie klik

Pa:*

5 komentarzy:

  1. Smaczna kolacja :)
    U mnie też brzydka pogoda.

    Pozdrawiam !
    +zapraszam do mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  2. kolacja świetna hihi ;D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie (nowa notka)

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za smaczna kolacja :). U mnie także pada i jednym słowem pogoda beznadziejna.Też oglądam Szpilki na Giewoncie,tyle że w dzień premiery odcinka :).Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie oglądam szpilek na Giewoncie.U mnie pogoda taka sama tylko ze jest straszne wiatrzysko ;/
    bardzo fajny blog !;)
    zapraszam do mnie i daje do obs.Licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię twój blog :d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3