niedziela, 30 stycznia 2011

Niedziela c.d.

8.jpg

Już po śniadanku. Zaraz zabieram się za odrabianie lekcji i czytanie "Lalki".
Od kilku dni szukam jakiś fajnych butów na allegro i kompletnie nic mi się nie podoba...
A może wy znalazłyście coś ciekawego, jak tak to proszę o link w komentarzu.

Pogoda jak na zimę jest dzisiaj śliczna, świeci słoneczko i wszystko jest białe, nawet gałązki drzew ślicznie wyglądają - tyle, że jest zimno:P

Mam jeszcze do was pytanko. Korzysta ktoś z was z masażera do głowy SkrzypoVity? Jak tak to są jakieś efekty, jesteście zadowolone? Posiadam taki od jakiegoś czasu ale leży na pułce, bo albo nie mam czasu z niego korzystać albo po prostu mi się nie chce.
Czekam na odpowiedzi.
Udanej niedzieli!

2 komentarze:

  1. Jejku mój wymarzony zegarek na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakich butów szukasz?
    Może u mnie coś znajdziesz:
    lady-flower123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3