piątek, 21 stycznia 2011

A może na tym to właśnie polega? Ty musisz przestać kochać żeby jemu zaczęło zależeć...

















Dobry wieczór!
Zwolnili nas dzisiaj z 2 ostatnich lekcji - super! Następnie byłam z siostrą u fryzjera - bardzo podoba mi się jej nowa fryzurka. Przy okazji odwiedziłam bibliotekę oraz zrobiłam małe zakupy:)

Wczoraj skończyłam oglądać Pana Tadeusza - pomimo że nie lubię tego typu filmów tan jest nawet ok.
Weekend nie będzie należał do najciekawszych ponieważ jestem zawalona nauką - na kolejne cztery tygodnie mamy już zapełnione wszystkie możliwe terminy sprawdzianami i kartkówkami.
Do tego mam tydzień na przeczytanie Lalki - nie przeczytam pewnie nawet połowy hehe...
Planuje jeszcze zrobić jutro generalne pożądki w mojej szafie - jak zwykle nic się już nie mieści, a zawsze szkoda mi się rozstać z każdą rzeczą.

Dzisiaj widziałam prześliczny obraz Merlin Monroe - który mam nadzieje wkrótce znajdzie się w moim pokoju. A jeśli chodzi o obrazy to jestem naprawdę wybredna.

Dobranoc - lecę czytać Lalkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3