wtorek, 18 stycznia 2011

Szkoła.


Witam! Szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła a więc i sporo nauki:/
Ale najgorsze w tym tygodniu już za mną - tz. sprawdzian z wosu i chemii.
Jutro znowu 8 lekcji. Zaraz trzeba odrobić zadania i oglądnąć moje serialiki:P
W między czasie jeszcze spacerek z psem, który właśnie śpi - moja kochana słodycz...
Chyba jeszcze nie pisałam - uwielbiam zwierzęta i moje za interesowania są właśnie związane z nimi. Moje plany na przyszłość również. Uważam, że zwierzęta przede wszystkim psy to najlepsze istoty na świecie i to właśnie one potrafią być prawdziwymi przyjaciółmi człowieka.

Paczuszka z moją wygraną została już wysłana teraz tylko czekam na listonosza:)

A jak wam mija początek tygodnia???
Bo ja znowu czekam na weekend(jak zwykle w roku szkolnym).

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3