sobota, 29 stycznia 2011

On Był Matematykiem, A Ona Była Nieobliczalna.



Hej!
Uwielbiam soboty, tylko szkoda, że zawsze tak szybko mijają...

Dzisiaj wstałam o 10 czyli idealnie. Następnie wybrałam się na zakupy(znowu udane) oraz pozałatwiać inne sprawy.
Teraz przyjechała na kawkę moja babcia, więc siedzimy i rozmawiamy:)

Przed chwilką wyszłam z psem, ale jest tak zimno, że szybko wróciliśmy do domu. Jest -3, ale cały czas temperatura spada. A ja lubię jak jest cieplutko, nawet te kilka stopni na plusie to zawsze coś.

*W jednym z komentarzy pod poprzednim postem za proponowano(dziękuje oczywiście za komentarze oraz pytania i propozycje, które są w nich umieszczane) abym pokazała to co kupiłam. Jak na razie uwarzam, że nie jest to najlepszy pomysł ponieważ nie chciałabym aby mój blog był kolejnym typu: Co sobie ostatnio kupiłam. Tak jak kiedyś pisałam jak tylko będę miała więcej czasu będę dzieliła się z wami moimi opiniami na różne tematy. A więc w następnym poście postaram się dodać opinie na temat kosmetyku, no ale więcej już niebawem.

Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3