piątek, 7 stycznia 2011

Wolne.

 Rosie Hardy.jpeg

Hej! To co miałam dzisiaj załatwić to załatwiłam - trochę się nalatałam:)
Mam tyle nauki, a praktycznie jeszcze nic nie zaczęłam robić, cały czas mam jakieś ciekawsze zajęcie...
Zaraz idę na PM, a później postaram się faktycznie zaglądnąć do książek.

Pogoda jest straszna... Pomimo, że zrobiło się trochę cieplej to minusem tego jest to, że śnieg zaczyna topnieć i jest pełno błota i wody...  Robi się efekt strasznego brudu na drogach, samochody opryskują błotem kiedy idzie się po chodniku.

Wy też macie dzisiaj wolne?  - z tego co słyszałam to niektóre szkoły miały dzisiaj normalnie lekcje...

Narazie tyle:)
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3