sobota, 8 grudnia 2012

Wykończeni - 9 produktów do kąpieli

Dzisiaj pokaże Wam jakie produkty do kąpieli wykończyłam w ciągu ostatniego miesiąca. Oczywiście sama bym nie dała rady, ale pomogły mi w tym moja mama i siostra:)





sól do kąpieli
żel pod prysznic
płyn do kąpieli
Produkty te pochodzą z Zestawu do kąpieli- Active Midnight.
Pisałam o tych produktach <tutaj>, więc jeśli ktoś ma ochotę poczytać to zapraszam.
Przy okazji dodam, że jest to moja kolejna propozycja na prezent, więc jeśli jeszcze szukacie jakiegoś pomysłu to polecam taki zestaw:)
Czy kupie po raz kolejny? Możliwe, że tak.


- Dex Plus Delikatny żel po prysznic - maliny
Recenzja tego produktu również była już na moim blogu wiec zapraszam <tutaj>.
Czy kupie po raz kolejny? Na pewno tak.

- BeBeauty Spa żel pod prysznic
Ma drobinki, które działają jak delikatny peeling. Wygładza skórę. Ładnie pachnie, zapach utrzymuje się na skórze. Ma odpowiednią konsystencje. Opakowanie poręczne.
Czy kupie po raz kolejny? Tak.

- LABELL Smoothie Żel pod prysznic
Żel z ekstraktem z truskawek i bananów. Zawiera kawałki truskawek. Ładnie pachnie, ale dopiero na ciele bo z opakowania ma trochę chemiczny zapach. Odświeża, skóra jest gładka. Opakowanie poręczne. Ciekawy produkt, coś innego niż klasyczne żele.
Czy kupie po raz kolejny? Raczej tak.


- ISANA Kremowy żel pod prysznic masło shea i owoc pasji
Bardzo ładnie pachnie. Ma odpowiednią konsystencję. Dobrze myje i nawilża. Opakowanie poręczne.
Czy kupie po raz kolejny? Tak.


- LABELL Kremowy żel pod prysznic z mleczkiem kokosowym i hibiskusem
Ma przyjemny zapach, który utrzymuje się na skórze. Ogólnie jest ok, ale szału nie ma. Opakowanie poręczne.
Czy kupie po raz kolejny? Sam nie wiem...


- Palmolive Aroma Therapy Sensual Żel pod prysznic wzbogacony olejkiem eterycznym z marokańskiej róży i ekstraktem z żeń-szenia
Świetny zapach, który utrzymuje się na skórze. Odpowiednia konsystencja. Jest wydajny.  Opakowanie poręczne. Mój faworyt z pośród tych żeli, które wymieniłam w tym poście:)
Czy kupie po raz kolejny? Zdecydowanie tak.


I to by było na tyle. Żele idą u nas jak woda:) Nie widziałam sensu, żeby się bardzie rozpisywać. Tym bardziej, że żele są jakościowo podobne. Jeśli macie jakieś pytania odnośnie tych produktów to piszcie w komentarzach bardzo chętnie odpowiem.

A jak tam Wasze denka?

Pozdrawiam:*

12 komentarzy:

  1. wow, moje denko czeka do końca roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. isana kusi ale nie, nie kupię :D rozpoczęłam niedawno litrową butlę luksji czekoladowo-pomarańczowej :)


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja właśnie od kilku dni też ją używam:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. uwielbiam żele z Palmolive :) dawno ich nie miałam muszę sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam żele z ISANY, są tanie, pięknie pachną i przyjemnie się ich używa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przez rok zużywam tylu żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię Palmolive, ale zielony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można dostać kosmetyki LABELL ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Intermarche.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. szkoda, że nie ma u mnie tego sklepu, ale jak będę w innym mieście to rozejrzę się :) pozdrawiam również!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3