sobota, 15 grudnia 2012

List do M.

Witam. Dzisiaj przygotowałam listę rzeczy, które bardzo chciałbym dostać. Może będzie to również mała inspiracja dla tych, którzy jeszcze szukają prezentów dla swoich bliskich. Ja osobiście dostaję prezenty tylko od rodziców i jest to przeważnie kaska - z jednej strony dobrze, bo zawsze kupie sobie lub dołożę do czegoś co mi się przyda, ale z drugiej każdy przecież lubi niespodzianki więc i ja taki tajemniczy prezent chciałbym znaleźć u siebie pod choinką. Pewnie i tak dojdzie do tego, że sama będę powoli realizować swoją listę "życzeń", ale nic nie zaszkodzi jak podzielę się z Wami co mi się marzy:)


Wszystkie zdjęcia pożyczyłam z grafiki google

1. Statyw do lustrzanki - abym mogła w końcu sama, kiedy tylko mam na to ochotę robić zdjęcia moich stylizacji. Tak to, albo mojej siostrze się nie chce, albo ja sama nie mam czasu...

2. Pilot do lustrzanki - cel taki jak powyżej:P

3. Kominek - tak się napatrzyłam na te Wasze kominki, że mi samej też się taki zamarzył. Chcę, żeby był w jakimś ciekawym kształcie i najlepiej biały - na taki niestety jeszcze nigdzie nie trafiłam...

4. Woski Yankee Candle - to już do zestawu z kominkiem.

5. Kubek - mam pełno kubków, ale potrzebuje jakiś duży, najlepiej, żeby był bardzo wysoki. Nie chce mi się co chwilę robić kolejnej herbaty, a tak jak już zasiądę przed komputerkiem to nie będę musiała się ruszać w celu zrobienia nowej herbaty lub czekolady na gorąco. Tak wiem, że są jeszcze dzbanki, ale to już nie to samo, ja tam nie lubię takich przelewek... A i koniecznie musi być z jakiś słodziutkim nadrukiem:)

6. Kalendarz - już ostatnia rzecz... kalendarz książkowy. Lubię mieć wszystko zaplanowane i zapisane. Kalendarz musi być ładny i średniej wielkość, aby zawsze mogła go zabrać ze sobą.


Myślę, że bardzo wymagająca nie jestem i Gwiazdor spełni, którąś z moich zachcianek...:)

A Wy co byście chciały fajnego dostać?

11 komentarzy:

  1. Fajny list do M. Mi sie marzy nowy aparat:) Statyw mam.
    Oj woski Yankee Candle są fantastyczne i kubki też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no faktycznie zyczenia nie sa jakies przeogromne - zycze Ci zeby jak najszybciej sie zrealizowaly :)))))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno spełni, mi też przydałby się kalendarz ale mają być w biedronce za 10 zł więc poczekam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie mogę doczekać swoich perfum, o które prosiłam rodziców :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też podobają mi się te woski..

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie na rozdanie - myślę, że kalendarz Ci się spodoba;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3