sobota, 1 grudnia 2012

Dr. Hauschka - Pomadka do ust - Konturówka do ust - Mleczko do ciała

Hej. Dzisiaj mam dla Was recenzje trzech produktów Dr. Hauschka. Dwa niestety nie w moim guście, ale postanowiłam je przetestować i wystawić opinie. Niestety nie zostałam poinformowana przed otrzymaniem paczek co w nich będzie. Do rzeczy:P zaczynamy.







Pomadki uwielbiam, jednak ostatnio otrzymałam od MAC pomadkę w kolorze za którym nie przepadam i tu stało się podobnie. Jak w przypadku wspomnianej pomadki do czynienia miałam z czerwienią w której na co dzień siebie nie widzę jednak przekonałam się do używania jej na jakieś większe wyjścia, tak w tym przypadku jest już nieco gorzej. Jednak znalazłam na nią patent. Nakładam ją palcem i otrzymuje całkiem znośny efekt.

Identyczny kolor widziałam u wielu gwiazd i przyznam, że wygląda imponująco. Jednak ja nie jestem, aż tak odważna; i poza tym wolę delikatny makijaż.

Pomadę otrzymujemy w ładnym kartoniku. Samo opakowanie pomadki jest eleganckie i solidne(jest cięższa niż pomadki, które miałam do tej pory). Z opakowaniem nic się nie dzieje i nie sprawia żadnych problemów.





Bardzo dobrze się rozprowadza, zarówno bezpośrednio jak i palcem. Jedna warstwa pokrywa idealnie usta. Nie rozmazuje się poza kontur ust. Ma dobre krycie i długo się utrzymuje. Nie wysusza ust oraz nie zbiera się w kącikach. Nie podkreśla suchych skórek. Nie skleja ust. Jest wydajna.

Z samej szminki jestem zadowolona, a tak jak wspomniałam z koloru nie za bardzo. Jednak w ofercie są różne kolorki więc jeśli wszystkie sprawują się tak fajnie to naprawdę warto.









Jeśli odpowiadam Wam ten kolor, który świetnie nadaje się na obecną porę roku lub spodobał Wam się jakiś inny z tej serii to zdecydowaniem polecam. Tym bardziej, że cena jest bardzo przystępna.
Mnie bardzo ciekawi kryształowy różopalizujący beż:)







Jak już wiecie nie używam konturówek, a jest to kolejna, którą otrzymałam w ostatnim czasie:P

Ta ma moim zdaniem rewelacyjny kolor.





Jest łatwa w użyciu, dobrze się aplikuje. Nie ściera się, nie rozmazuje i jest trwała. Wtapia się w usta. Rewelacyjnie podkreśla kształt ust. Konturówka ma kremową konsystencję i dodatkowo substancję, które pielęgnują usta.

Ma formę klasycznej kredki, którą trzeba temperować - z czym nie ma najmniejszego problemu.
Opakowanie klasyczne w kolorze kredki ze złotymi napisami. Farba z kredki nie ściera się i nic się z nią złego nie dzieje.








Polecam wszystkim osobą, które korzystają z takiego typu produktów przy wykonywaniu swojego makijażu:)






To już ostatni produkt. Na temat opakowania nie będę się rozpisywać bo jest to tylko miniatura mleczka, więc klasyczne opakowanie różni się od tego.

Ma intensywny cytrynowy zapach, który długo się utrzymuje i daje uczucie świeżości.

Bardzo dobrze nawilża  i nadaje skórze jedwabistą gładkość. Bardzo szybo się wchłania i nie pozostawia po sobie żadnego śladu (nie klei się, nie pozostawia tłustej warstwy i nie robi plam). Mleczko jest rzadkie i lekkie. Jest to jedno z najlepszych mleczek, które miałam okazję używać.

Mleczko ma żółtawy kolor, nie brudzi.

Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i jeśli szukacie dobrego nawilżenia i lekkiej konsystencji to naprawdę warto zakupić ten produkt. Świetnie nadaje się zarówno na lato ponieważ nie jest tłuste jak i na zimę bo szybko i skutecznie nawilża.





Miałyście te produkty? A może znacie i polecacie jakiś inny produkt tej firmy?



Bardzo dziękuje firmie Dr. Hauschka za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.

7 komentarzy:

  1. jagoda z niej żadna, ale kolor ma świetny:) ja coś słyszałam o dr.H, ale nic nie mam ani nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam, ale produkty dr. Hauschki kuszą od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam ani nie słyszałam o tej marce. Kolorek szminki bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor pomadki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy nic tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam niestety produktów tej firmy .
    Co do powyższej kolorówki - zdecydowanie kolory nie moje :)
    Mleczko do ciała jednak chętnie wypróbowałabym.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3