niedziela, 16 grudnia 2012

Get ready with me! Morning Routine!



Hej. Pewnie filmiki na YT z serii "Get ready with me" już oglądałyście. Postanowiłam, że przygotuje coś podobnego tylko w formie zdjęciowo pisemnej. Mam nadzieje, że post przypadnie Wam do gustu:)
W tym wpisie ograniczę się bardziej do pielęgnacji, nie ujęłam tylko mycia zębów...




1. Gdy już wstanę umyję zęby i twarz oraz ubiorę się koniecznie muszę użyć dezodorantu - obecnie jest to Nivea double effect - oraz perfum, a jakich to zależy od mojego nastroju:) (na zdjęciu JUICY COUTURE VIVA LA JUICY)



2. Od kilku miesięcy w końcu smaruje twarz kremem przed nałożeniem podkładu. Odkąd zaczęłam leczyć się ponownie u dermatologa używam Avene Clean -Ac.


3. Jeśli już używam bazy, a staram się robić to jak najrzadziej to jest to Dax Cosmetics Cashmere Baza wygładzająco - rozświetlająca. Jest to moja pierwsza baza i spisuje się bardzo dobrze.


4. Kolejny krok do podkład. Mi najbardziej zależy na kryciu. Obecnie wykańczam ( niestety:( ) Estee Lauder Double Wear. Do nałożenia podkładu używam pędzla Hakuro H51.

W chwili obecnej nie używam korektora. Najpierw nakładam podkład (zamiast korektora) na miejsca, które chcę najbardziej zakryć i następnie na całą twarz.


5. Po podkładzie czas na puder. Również już resztka mojego ulubieńca Rimmel Stay Matte. A nakładam go pędzlem Ecotools.


6. Następnie przechodzę do oczu. Nie używam cieni bo nie lubię. Podkreślam tylko rzęsy. Najpierw wyczesuje je szczoteczką do brwi i rzęs Beauty i nakładam tusz do rzęs obecnie jest to Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils.


7. Kolej na brwi. Nakładam cień do brwi z zestawu Essence Eyebrow Stylist Set i wyczesuje je tą samą szczoteczką z Beauty.



8. Niestety ostatnio rzadko konturuje twarz, ponieważ bronzer podkreśla moich wrogów na twarzy. Ale jeśli już konturuje to robię to za pomocą bronzera czekoladki z Bourjois i pędzla Hakuro H13.


9. Mój makijaż  zakańczam na podkreśleniu ust. Zwykle są to delikatne odcienie. Najczęściej używam Revlon Lip Butter 045, Estee Lauder Crystal Lipstick Pure Color, Virtual My Flower Lipstick 134.


10. I na koniec włosy:) Najpierw rozczesuje je szczotką Tangle Teezer i najczęściej związuje je w kucyka, robię koka lub warkocza. Koka robię za pomocą wypełniacza - który spisuje się rewelacyjnie - wypełniacz można zakupić <tutaj>. Do tego dodaje kokardkę lub motylka, a grzywkę spinam wsuwką.


I to by było na tyle...
Jestem ciekawa jak wyglądają wasze poranki:)

14 komentarzy:

  1. jak skończę mój bronzer to chyba się skuszę na ten z bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na widok dezodorantu z Nivei robi mi się niedobrze :/


    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę kilku swoich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mnie zaciekawił ten kremik z Avene ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo fajne pędzelki :) Ja zamówiłam sobie tą szczotkę pod choinkę i już się nie mogę doczekać aż ją dostanę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Estee lauder wole w wersji light, tez dobrze kryje i nie jest tak ciężki jak klasyczny :/ a puder Stay matte tez bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubie i używam tego pudru, ma jeden bardzo duuużo plus - nie uczula jak 90% pozostałych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam tego pudru, jednak znudził się mojej cerze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Excellent post! We are linking to this great content on our website.
    Keep up the great writing.
    My site :: swollen ankles legs

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3