piątek, 7 grudnia 2012

Dex Plus - malinowy żel pod prysznic, lawendowe i pomarańczowe mydło



Hej. Dzisiaj przygotowałam recenzje trzech produktów, które otrzymałam do przetestowania od firmy Dex Plus.








Ten produkt spełnia wszystkie moje oczekiwania jeśli chodzi o żele pod prysznic. Ma bardzo ładny zapach - malinowy, który utrzymuje się przez pewien czas na skórze. Jest delikatny, nawilża skórę. Dobrze się pieni. Ma odpowiednią konsystencje - nie jest ani za rzadki ani za gęsty. Jest wydajny. Ma ładne i poręczne opakowanie. Żel dobrze i w odpowiedniej ilości wydobywa się z opakowania.

"NIE ZAWIERA PARABENU I PHENOXYETHANOLU oraz sztucznych kolorantów."



Jestem ciekawa pozostałych zapachów:)

















Mydło produkowane jest ręcznie z dbałością o najmniejsze szczegóły. Dzięki temu ma elegancki wygląd. Do tego jest pięknie zapakowane. Mydełko ma przyjemny lawendowy zapach oraz odpowiednią wielkość. Świetnie nawilża i odświeża.  


















To mydło jest również produkowane ręcznie oraz ma bardzo ładne opakowanie. Ma przyjemny pomarańczowy zapach oraz poręczny kształt. Dobrze nawilża oraz odświeża.



Kąpiel z użyciem tych produktów to sama przyjemność. Zdecydowanie polecam wszystkie trzy produkty.
Jeśli nadal szukacie inspiracji prezentowych to uważam, że takie mydełka właśnie świetnie nadają się na prezent. Są bardzo eleganckie oraz pięknie zapakowane. Każdy z pewnością ucieszy się z takiego prezentu. Ostatnio pisałam o foto kalendarzach, które również są fajnym pomysłem na prezent - KLIK.

Mydełka można również użyć jako zapach do szafy:)





Dziękuje firmie Dex Plus za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.

8 komentarzy:

  1. Mydełka mnie bardzo zaciekawiły, tylko cena odstrasza :) Zapraszam do mnie na recenzję szamponu koloryzującego Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malinowy żel pod prysznic? Musi pięknie pachnieć!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, może skuszę się na ten żel pod prysznic, akurat szukam jakiegoś. :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mydelka mega kuszace:)))) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. to mydełko lawendowe uroczo wygląda tylko nie przepadam za zapachem lawendy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel pod prysznic musi mieć śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie sie wszystko prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie urzekło najbardziej mydełko Pomarańcza - zwłaszcza jego zapach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3