sobota, 22 grudnia 2012

YANKEE CANDLE - kolekcja powiększona:)



Jak już wiecie moja przygoda z YC zaczęła się kilka dni temu gdy kupiłam pierwsze dwa woski. Po ich użyciu wraz z mamą postanowiłyśmy dokupić kolejne zapachy.
I tak nasza kolekcja powiększyła się o dwie świeczki ( jednej nie ma na zdjęciu) - COASTAL WATERS, GRAPEVINE & OAK oraz o 6 wosków - SUN & SAND, MANGO PEACH SALSA, BAHAMA BREEZE, WINTER WONDERLAND, APPLE & PINE NEEDLE, SWEET STRAWBERRY.

Jeśli chcecie mogę również dodać recenzje w której podziele się moją opinią na ich temat.

A jak wygląda wasza kolekcja YC?
Pozdrawiam:*

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam te woski, ostatnio mialam zapach tuskawki ze smiatana! cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych nie mam tylko truskawek :) A Kolekcja to ok. 50 wosków, kilka samplerów, 4 świeczki w różnych rozmiarach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio brałam ciastko waniliowe, cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi mnie Bahama breeze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziel się opinią.
    Ja ciągle jeszcze znam je tylko z blogów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam Sugared Apple i Black Cherries.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3