wtorek, 25 grudnia 2012

Hergon Creme Spoeling - odżywka do włosów do spłukiwania

Hej. Dzisiaj mam dla Was recenzje kolejnego produktu od firmy TenexHergon Creme Spoeling - odżywka do włosów do spłukiwania.




Jeśli chodzi o opakowanie to identyczne jak w przypadku szamponu z tej samej firmy o którym pisałam w poprzednim poście <tutaj>, więc nie będę się powtarzać.

Odżywka ma bardzo ładny zapach, który utrzymuje się na włosach.

Włosy po użyciu tego produktu stają się miękkie, nie ma problemu z rozczesywaniem. Nie podrażnia skóry głowy. Nadaje włosom blasku.

Podobnie jak szampon, odzywka ma również rzadką konsystencję. I uważam, że jest mało wydajna.

Z działania samego produktu jestem zadowolona i jeśli będę miała dostęp do tej odżywki to z pewnością ją kupie.






Dziękuje Tenex  za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.

4 komentarze:

  1. Hmm nigdy nie spotkałam się z kosmetykami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta firma to też dla mnie nowość:)

    Przy okazji chciałabym Cię serdecznie zaprosić do mojego rozdania blogowego, więcej info: http://sayonaramoose.blogspot.com/2012/12/rozdanie-rozdanie-rozdanie-rozdanie.html
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam kiedyś. Kupiłam w kauflandzie. jest tania i duża. pięknie pachnie i nawet fajnie na mnie działała. Jednak dla mnie za rzadka :( Taka zupa spływająca z włosów :-p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda dobrze, nie lubię odżywek bez spłukiwania, bo zbyt obciążają mi włosy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3