środa, 12 grudnia 2012

Sachol Fresh nowy płyn do płukania jamy ustnej


Dzięki portalowi Uroda i zdrowie.pl otrzymałam do przetestowania Sachol Fresh płyn do płukania jamy ustnej 200ml. Dzisiaj przygotowałam dla Was jego recenzje.
Dla umilenia testów dołączone były smaczne gratisy:)






Mała butelka sprawia, że jeśli mamy taką potrzebę możemy zabrać płyn do torebki. Nie ma obawy, że coś się rozleje ponieważ zakrętka trzyma się bardzo dobrze i nie przecieka. A my możemy dbać o swoje ząbki o każdej porze dnia (w pracy, po jedzeniu na mieście czy przed wizytą u stomatologa):) Uważam, że taka wielkość opakowania to fajna sprawa. Butelka dzięki temu, że jest wykonana z plastiku jest bardzo lekka.
Po za tym opakowanie jest higieniczne i estetyczne.
Do płynu dołączona jest miarka - kubeczek, która pozwala na odmierzenie odpowiedniej ilości płynu potrzebnej do płukania oraz ułatwia jego aplikacje.  






W odróżnieniu od innych płynów nie zawiera alkoholu. Jest zatem delikatniejszy i po użyciu nie wypala nam buzi tak jak zdarzało mi się to przy stosowaniu innych płynów. Jednak mimo to czuć jego działanie. Ma przyjazny smak oraz zapach. Nie zawiera konserwantów. Nie wysusza dziąseł i ma dodatek, który nawilża. Użycie płynu zapewnia świeży oddech.




Płyn był dla mnie uzupełnieniem szczotkowania (używałam go po każdym myciu zębów).

Jest jednak zalecany również gdy występują zaburzenia kwasowości jamy ustnej, przy stosowaniu implantów stomatologicznych lub aparatu ortodontycznego, czy przy zaburzeniach hormonalnych lub czynności fizjologicznych.

Płyn jest dostępny w aptekach. Cena jest dosyć atrakcyjna.
Polecam. Jest to mój ulubieniec spośród produktów tego typu, które miałam do tej pory. Uważam, że jest warty wypróbowania:)







Bardzo dziękuje portalowi Uroda i zdrowie.pl za nawiązanie współpracy i przysłanie produktu do przetestowania.

6 komentarzy:

  1. Dobry patent ;) Zjesz i płuczesz ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak pozostanę wierna listerine :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto wypróbować....
    Dołączam do obserwatorów - zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. mam na niego ochote, ale poki co uwielbiamy sie z listerine:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wole listerine:), przyzwyczaiłam się do niego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także uzywam Listerine.
    Widze, że dostałaś 'przekupne' wraz z płynem od UiZ :D
    Niezły patent stosują..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3