wtorek, 4 grudnia 2012

okipaki.com bardzo osobiste kalendarze



Hej. Ostatnio w ramach współpracy z okipaki.com otrzymałam dwa kalendarze.
Miałam możliwość wyboru formy oraz zaprojektowania kalendarzy według własnego gustu.

Jeśli szukacie wyjątkowych prezentów dla swoich bliskich to okipaki ma dla Was świetne propozycje.


Pierwszy kalendarz, który wybrałam to model ścienny A3 foto.





Każdy miesiąc to miejsce na inne zdjęcie. Kolejność wybieramy sami. 








Dodatkowo mamy czytelne kalendarium z miejscem na notatki.
Zaznaczone jest również kto w jaki dzień obchodzi imieniny.





A nawet sami podajemy najważniejsze dla nas daty, które są później wyróżnione. Np. urodziny czy imieniny:)







Jeśli lubimy mieć wgląd do poprzedniego i przyszłego miesiąca to nie musimy przewracać kartek, ponieważ rozpiska tych miesięcy znajduje się pod zdjęciem. Również ułożona w rozsądny i czytelny sposób.





Tak jak mówi nazwa jest to kalendarz ścienny więc mamy możliwość powieszenia go na ścianie. Jest metalowy uchwyt. który świetnie będzie się trzymał na gwoździku.






Drugi model, który wybrałam to kalendarz biurkowy foto.





Tu również każdy kolejny miesiąc to nowe zdjęcie, a kolejność także zależy od nas.
W czytelnym kalendarium nie mamy już informacji o imieninach, ale jest miejsce na notatki. Oczywiście ważne dla nas daty są wyróżnione. Kalendarz bardzo dobrze stoi, nie jest krzywy ani się nie przewraca.






Jakość obydwu kalendarzy jest rewelacyjna. Są bardzo czytelne i przyciągają wzrok.
Chodź przy wgrywaniu zdjęć przy niektórych wyświetliła mi się informacja, że z powodu złej jakości wydruk może być nie wyraźny postanowiłam zaryzykować i udało się. Wszystkie zdjęcia są świetnej jakości.
Czas realizacji zamówienia jest krótki. Do wyboru mamy różne opcje wysyłki w tym jedną darmową.

Proces tworzenia kalendarzy jest bardzo prosty i każdy poradzi sobie z nim bez problemu.

Uważam, że jest to naprawdę ciekawy pomysł. U mnie w rodzinie kalendarze spodobały się wszystkim. Były świetną niespodzianką dla osób, które je otrzymały - ponieważ jak już miałam możliwość postanowiłam obdarować moich rodziców:) Jest to naprawdę świetny prezent ponieważ jest stworzony specjalnie dla osoby, która go dostaje.

Okipaki.com mają w swojej ofercie różne kalendarze zarówno ze zdjęciami jak i imienne. Dodatkowo mają jeszcze inne równie fajne produkty, które świetnie nadadzą się na prezent.



Podobają Wam się takie kalendarze? Uważacie, że jest to dobry pomysł na prezent?
Wraz z okipaki mamy dla Was niespodziankę, więcej informacji już niedługo - więc zaglądajcie do mnie na bloga, bo naprawdę warto:)






Dziękuje firmie okipaki.com za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.

7 komentarzy:

  1. fajne nawet na prezent! ja korzystam z kalendarza z Wyborczej jak co roku, tam też są ładne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te kalendarze , lubię takie ze zdjęciami naszego projektu :)
    Ja od Okipaki miałam pocztówki z akcji Fb.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :) A Twoje psinki wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to Twoje yorki? Są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3